על אף המחזה המחריד שתועד בסרטון הזה מארגני מלחמות השוורים לא מוכנים להפסיק (וידאו)

מיגל רואיז פרז הוא הקורבן הרביעי שמת תוך שלושה ימים בגלל מופעי שוורים. 

משום מה הוא חשב שזה יהיה משעשע לסוב סחור סחור סביב שור. לא ברור מה ערך החיים שם בצפון ספרד אבל זה נראה כמו משהו מהימים האפלים ההיסטוריים בו השליכו גלדיאטור לזירה ויהיה מה שיהיה.

במקרה לפניכם שתועד השבוע במופע מלחמת שוורים בלרין, נוורה בצפון המדינה, הקהל שהריע נותר בטראומה לאחר שהאיש בן ה-29 לא הצליח לחמוק מהשור הזועם.

הוא הותקף על ידי השור לאחר שאיבד שיווי משקל ונפל כאשר ניסה לחמוק מהחיה במסגרת המופע. אך בשלב הזה השור שיפד אותו בבטן כאשר היה לכוד כנגד גדר העץ. הוא השליך את האיש כאילו היה בובת סמרטוטים ואז הטיח אותו לארץ. הקהל היה עד לפינוי הגופה.

הרופאים אמרו כי האיש סבל מפציעות רבות בחזה, דימומים פנימיים ושני התקפי לב לאחר שנלכד בקרני השור בעוד הוא ניסה לקפוץ מעל גדר העץ. 

פסטיבל הקיץ הזה כבר גבה מחיר יקר והשיא היה כאשר הבחור הרביעי הזה נדקר מקרני השור בבטן ונלכד ליד גדר עץ. מאז שהסרטון הזה צף ברשת הוא הפך ויראלי והקומיקאי ריקי ג’רווייס טען כי לשור הייתה את כל הזכות לגונן על עצמו. אמבולנס אווירי הוביל את הפצוע לטיפול אך כל המאמצים לא עזרו והרופאים קבעו את מותו. מה שמקומם זה שמארגני הפסטיבל רק שוקלים אם לסגור את האירוע. בכלל, לא ברור מה “הספורט” בלהציק לחיה עד שהיא דוקרת אותך. נכון, מדובר בספורט עם מסורת רצינית בספרד והפרלמנט במדינה אף הגן על מעמדו בחקיקה ב-2013 בטענה שמדובר ב”מורשת תרבותית”. עצוב שנראה להם לגיטימי להתעלל בחיה ועוד כאשר בסוף גם חיי אדם לא שווים הרבה במופעי הראווה האלה.

שמונה לוחמי שוורים מתו ביולי-אוגוסט ואף הנתון המדהים הזה לא גרם להפסקת התחרויות. מה שמדהים זה איך חיים נגמרים בדקה. המוות הופך לשעשוע, לגראנד פינאלה של אירוע בידור. מפנים את גופתו ויגיע אחר. יש בזה משהו כל כך מצמרר ואולי כעת, עם המודעות סביב הסרטון, משהו ישתנה שם אבל אני בספק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן