צפו בעדות שמרגשת את כל מאמיני מפלצת הספגטי המעופפת

הנה לכם משהו שיעזור לכם לשכנע את הילד שמסרב לאכול: אם עד היום הייתם מנסים לשכנע אותו לאכול באמצעות אווירון או לחילופין מאיימים שאם לא יאכל, יבוא שוטר, אז עכשיו יש לכם שיטת שכנוע חדשה! הילד לא מוכן לאכול את הספגטי? ספרו לו על מפלצת הספגטי ששוחה בעומק של 125 מטרים מתחת לפני הים!

מה? לא שמעתם על מפלצת הספגטי? מתברר שזיש אלוהים! כלומר, יש ספגטי! השם אמנם חמוד ואפילו משעשע, אבל למעשה מדובר ביצור ימי מכוער במיוחד שנתגלה על ידי הצוללן דניאל ג’ונס מהמרכז למחקר ימי בים שלחופי אנגולה ועשוי להגיע עד לגודל של 40 מטרים של משהו שדומה מאוד למדוזה עם זרועות חוטיות ארוכות המשתלשות ממנו – ומכאן השם ספגטי כמובן. “היצור המוזר הזה זכה לכמעט רבע מיליון צפיות בסרטון תוך פחות משבוע” מספר ג’ונס.

ראו גם: אב עומד על זכותו לחבוש מסננת מסיבה רצינית לחלוטין

בסרטון נראית מפלצת הספגטי, או בשמה האמיתי “Bathyphysa conifera” במלוא הדרה. נדיר לצפות בה משום שמדובר ביצור שחי בעומקי הים:

אגב, בדיוק אותו היצור הופיע בפרודיה ליצירתו של מיכאלאנג’לו “בריאת האדם” של האמנית אן ניקלס ג’נסן. כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת הוקמה בארה”ב ב-2005 במחאה על לימודי הבריאתנות בבתי הספר בשיעורי המדע במקום לימודי האבולוציה.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן