כך נראה האוכל שלנו כשחותכים אותו לחצי (תמונות)

אוכל כבר מזמן לא נועד רק להשביע רעב. אנו חיים בתרבות השפע בה יש לנו כל כך הרבה מזון עד שאנו אפילו הופכים אותו לאמנות. לא סתם מיליוני בני אדם מצלמים כל מנה לאינסטגרם ומחכים ללייקים. אם עד כה היינו רגילים לראות את האוכל שלנו מזוויות מאוד מסוימות, הצלמת בת’ גאלטון, יחד עם סטייליסטית המזון שארלוט אומנס, החליטו לתת לנו נקודת מבט חדשה עליו. הן חצו את המאכלים האהובים עלינו לשניים, בדיוק באמצע, צילמו והותירו אחריהן המוני צופים רעבים.

שיתוף הפעולה בין שתי הנשים המוכשרות יצר אומנות קולינרית של ממש כשהמטרה היא לספק מבט ביקורתי על המזונות היומיומיים שלנו. בעודן מחפשות אחר המאכלים שהכי כדאי לחצות הן הבחינו שלשים שני מאכלים אחד לצד השני יוצר אפקט ויזואלי אטרקטיבי ויעיל יותר. “כשהם מוצגים יחד, הם יוצרים אמירה חזקה יותר על אופיים הסימבולי”, סיפרה גאלטון.

זו אמנם לא הפעם הראשונה שצלמים חצו מזונות מן האמצע לצורכי צילום אך מצד שני זה לא נפוץ עד כדי כך. התצלומים עצמם הם מאוד קשים לביצוע מבחינה טכנית וכן לוקחים הרבה זמן אך התוצאה בהחלט שווה את המאמץ. כמו שאתם רואים, צילום הפרויקט לא נעשה בשיטתיות וכל פריט קיבל יחס אישי, ממש כמו טאלנט. “לכל פריט היה את הבעיות שלו ששרלוט ואני היינו צריכות לפטור”, סיפרה גאלטון.

הן הצליחו לחתוך ולחצות חלק מן המאכלים אך כשזה לא התאפשר, גלאטון מודה בגלוי כי נעזרו בפוטושופ. כשהרעיונות שלהן לא היו התאפשרו לביצוע באופן ריאליסטי הן השתמשו בריטוש ואיחוד כמה תצלומים יחד. התוצאה מעוררת התיאבון לפניכם! אם אפשר היה רק לאכול תמונות 🙂

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

 Beth Galton

צילומים מהממים נוספםי תוכלו למצוא באתר של בת’: bethgalton.com ובאתר סטייליסטית המזון של הצילומים, שארלוט: charlotteomnes.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן