הבחורה הזו בדקה איך גברים בטינדר יגיבו לתמונותיה ללא איפור לעומת מפוטושופות

צריך אומץ בימינו להצטלם ללא איפור וללא שום פוטושופ, במיוחד כשאת מנסה למשוך את בני המין השני. לא משנה כמה פעמים הם יגידו שאת יפה בלי איפור, את עדיין תשימי איפור קצת פה וקצת שם. קצת בשבילו, בעיקר לעצמך ולכן הניסוי של אלקסה מיטשל מרענן ומסקרן.

היא החליטה לבחון את תגובות הגברים בטינדר לפרצופה נטול האיפור. היא תהתה איך יגיבו ואם תצליח בכלל למצוא מישהו ככה, כמו שהיא.

הבלוגרית לביוטי מניו מקסיקו בת ה-22 סיפרה ל”באזפיד” שעניין אותה לבדוק כמה דייטים יהיו לה ביחס לכמה יהיו לה כאשר היא שמה תצלום שלה עם איפור. את הממצאים היא העלתה לערוץ היוטיוב שלה maicangirl, בו היא פעילה ב-2011. במסגרת הניסוי היא הודיעה ל-100 גברים שהיא תשמח לצאת איתם. כעבור חמש שעות היא קיבלה 16 פניות מגברים שנחשפו לתצלום הטבעי שלה.

מיטשל אחר כך החליטה לשפץ ולעשות פוטושופ בשלושת התמונות שפירסמה וזכתה, כמה מפתיע, ל-73 הצעות לדייט! “התצלומים הערוכים יצרו תגובה הרבה יותר אוהדת מאשר התמונות הטבעיות שלי”, סיפרה. היא בכלל הופתעה ש-16 רצו לצאת איתה לנוכח התמונות הלא מעובדות כך שהיא בכלל הופתעה מכל ההיענות. “אני מרגישה שגברים המשתמשים בטינדר מעדיפים מראה נקי ונטול פגמים ולא בהכרח איפור כבד ותווי פנים מוגזמים”.

A photo posted by maicangirl (@maicangirl) on Jul 22, 2015 at 9:56am PDT

 

A photo posted by maicangirl (@maicangirl) on Aug 13, 2015 at 12:48pm PDT

 

A photo posted by maicangirl (@maicangirl) on Jun 22, 2015 at 4:56pm PDT

 

 הנה הסרטון

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן