מה השעון שלך אומר עליך?

אם בעבר השימוש העיקרי של השעון היה שימוש פונקציונאלי, כיום השעון משמש כחלק בלתי נפרד מעולם האופנה והעיצוב הגבריים. השעון הוא סמל סטטוס והוא מצביע באופן ברור על מיהו אותו גבר שעונד אותו. מעוניינים לדעת מה מתאים לכם או לאיש שאתם אוהבים? התחילו לקרוא

מה אומר השעון?

השעון אומר את השעה אך לא רק! שעון אומר מי אתם, מה הסגנון האהוב עליכם, מה הסטטוס שלכם והאם אתם גברים בעלי חוש אסתטי מפותח. שעונים, כמו סוגי אקססוריז אחרים, יצביעו בצורה מדויקת לגביכם בהיבטים רבים. נכון להיום כל גבר יכול לבחור את אותו שעון שמתאים לו בהתאם לתקציב עליו הוא החליט מראש וכל אישה יכולה לקנות לחבר או לבן זוג את אותו שעון יד, שמתאים לסגנון אותו הוא אוהב ומגדיר אותו בצורה הטובה ביותר. נכון להיום יש אפשרות לבחור בשעון דיגיטלי או אנלוגי, שעון שישמש אתכם לאירועים מיוחדים או ליום יום בעבודה ושעון עם כל מיני פונקציות ויכולות בהן אתם מעוניינים, כמו למשל עמידות בפני מים, שעון עם כרונוגרף, שעון חכם ועוד.

הבחירה שלכם – הבחירה הנכונה

בחירת שעון לגבר צריכה להתבסס על הדברים הבאים אך חשוב לזכור שכיום שעון הוא אביזר אופנתי לכל דבר ולכן יש לקנות אותו בדיוק כפי שאתם קונים כל פריט לבוש או כל פריט אופנתי אחר. בנוסף, יש לזכור שאחד מכללי החובה הוא שהשעון ישלב שימושיות ואסתטיות. השיקולים אותם יש לעשות בעת בחירת שעונים לגבר הם:

  • תקציב – יש להחליט מהו התקציב אותו אתם מייעדים לקניית השעון שלכם.
  • מותג – חשוב להחליט האם אתם מעוניינים לקנות שעון של מותג מוכר מאוד או מותג פחות מוכר.
  • אנלוגי או דיגיטלי – יש להחליט איזה סוג שעון מתאים לכם. יש גברים שאוהבים שעון עם מחוג בסגנון הקלאסי הישן והיוקרתי ואילו אחרים מעוניינים בשעון מודרני בסגנון הדיגיטלי בו רואים את הספרות, שמציגות את השעה בצורה ברורה.
  • התאמה – חשוב לבחור בשעון שמתאים לכם מבחינת קהל יעד, כלומר אותו שעון שיתאים לחייל קרבי בהחלט לא יתאים לאיש עסקים ואותו שעון שיתאים לאיש העסקים בדרך כלל לא יתאים לשחקנים ולהטוטנים וכן הלאה.
  • שימוש – יש לוודא שהשעון בו אתם בוחרים מתאים לשימוש שלו. כלומר, קרוב לוודאי שאותו שעון שיתאים לאירוע מיוחד לא תמיד יתאים לשחייה בבריכה עם הילדים ולכן חשוב להתאים את השעון לייעוד שלו.
  • קהל יעד – יש לומר למוכר השעונים לאיזה קהל אתם משתייכים וזאת על מנת שהוא יוכל להראות לכם את השעונים שמתאימים לקבוצה אליה אתם משתייכים, אם מדובר על שעונים לבני נוער, שעונים לחיילים, שעונים לאנשי עסקים ומנהלים, שעונים לספורטאים וכן הלאה.

לסיכום, השעון שלכם אומר עליכם כמעט הכל, בדיוק כמו הבגדים שאתם בוחרים ללבוש, הנעליים אותן אתם בוחרים לנעול, התסרוקת שלכם, הבושם בו אתם בוחרים והתכשיטים שאתם עונדים. מסיבה זו חשוב לבחור גם את השעון שלכם בקפדנות ובהתאמה לכל הצרכים שלכם.

 מוגש באמצעות קבוצת יבנה משווקת שעונים לגבר

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן