איך דוגמן אחד מצא את דרכו לכריכות של 398 ספרי רומן רומנטי

גם מי שמעולם לא קרא מן הז’אנר ודאי מכיר את ספרי הרומן הרומנטי, אותם “ספרי פנטזיה” על אהבה וסקס שיכולים להתרחש אולי רק ביקום מקביל.

מדובר בז’אנר בעל מעמד די מפוקפק בתחום הספרות, אם לומר זאת בעדינות, מעין פורנו ורבאלי לנשים אם תרצו, כשאחריו ברשימה נמצא ז’אנר הספרות הארוטית.

אפשר לזהות אותו ממש בקלות-באמצעות הכריכה שלו. הכריכות של הספרים הללו אמורות להיות הפנטזיה של כל אישה, שיא השלמות הרומנטית הקיטשית שקיימת רק בעולם ההזיות.  

לרוב תמצאו על הכריכות האלה זוג נאהבים, בלבוש חלקי או עירומים. זו תהיה איזו סצינה מופרכת שאמורה לייצג איזשהו אידיאל. התוצאה הסופית הזויה ומשעשעת במיוחד.

  צילום מסך דרך twitter

ובעוד על חלק מהכריכות מופיעים ציורים, מסתבר שיש תעשיה שלמה של דוגמנים עבור כריכות לספרים רומנטיים. אחד הדוגמנים הללו הם ג’ייסון ארון באכה, ומעבר לכך שהוא בהחלט מתאים למקצוע, בגיל 42 יש מאחוריו ותק של 384 כריכות. הבחור היה עסוק!

לבאכה, דוגמן כריכות הספרים מקליפורניה, יש קורות חיים די משונים ומגוונים מאחוריו. הוא החל את דרכו כשחקן, אך זו הייתה קריירה קצרה בשנות התשעים המאוחרות. משם הוא עבר לדוגמנות והופיע על כריכות מגזינים, וב-2005 הוא החל לשמש כדוגמן כריכות ספרים רומנטיים.

לפני שהחל לדגמן לכריכות ספרים, באכה גם היה מדריך כושר, מה שעזר לו כמובן להשיג את העבודה החדשה. הדרישות, אגב, היו קצת הזויות – כשהגיע לעבודתו הראשונה אמרו לו שהם מחפשים מישהו חטוב ושזוף ועם מבט שאומר “אני אוהב אותך תמיד”.

  צילום מסך דרך facebook

מה שמייחד את דוגמני הכריכות הרומנטיות הוא ש”דוגמני כריכות ספרים רומנטיים הם הגיבורים. האירוע המרכזי”, הסביר באכה. “אז הם צריכים לשדר ביטחון עצמי רוב הזמן. הם לעיתים קרובות חסרי הבעה במידה מסוימת”.

אך למרות ההספק האדיר, הדוגמנות הזו היא עבודה מהצד עבור באכה, ועבודתו המרכזית, לטענתו, היא עבודה רגילה לחלוטין.

בעוד מדובר בגבר נאה למדי, מעניין לדעת אם עולם התוכן שלו וכן האישיות שלו מזמינים באותה מידה. הרי אף אחת לא מעוניינת בספר ריק, אחרי הכל 🙂

  צילום מסך דרך twitter

  צילום מסך דרך twitter

  צילום מסך דרך twitter

  צילום מסך דרך twitter

 צילום מסך דרך facebook

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן