איש אחד ערך “מצעד גאווה לסטרייטים” ולא ציפה לתוצאה כזו

מצעדי קהילת הלהט”ב נחקקו בתודעה כהפנינג ססגוני של נוכחות עוצמתית ודרישה קולקטיבית לשוויון זכויות במצעדי הגאווה. מדובר באירוע שהפך למסיבה הטובה בעיר גם עבור סטרייטים.

מיליוני בני אדם נוהרים לרחובות, לבושים בגווני הקשת, עם שלטים ונראים כמי שלא מתכוונים להתקפל עד שיקבלו את מה שמגיע להם בכל מדינה. אבל מה קורה כאשר מישהו ביקש ליזום מצעד גאווה דומה לסטרייטים? מחשבה ביזארית, לנוכח העובדה שסטרייטים לא סובלים משום קיפוח ועדיין מדובר בניסוי חברתי מעניין עליו חתום אדם אחד.

אנטוני רבלו מסיאטל החליט כסטרייט גאה לארגן מצעד “כמו לגייז” מתוך מחשבה ספק הומוריסטית וספק אם רצינית. הוא קיווה שמיליוני איש ינהרו לכביש כי בכל זאת, מה שטוב לקהילת הלהט”ב טוב גם לסטרייטים אבל הבחור “שכח” שמאחורי המצעד יש מהות, אג’נדה, הצדקה חברתית ולא סתם למען השעשוע. הוא אפילו כתב בפייסבוק ש”בשם השיוויון ושיוויון זכויות יצרתי את המאורע הזה כדי לחגוג את זכותנו להיות סטרייטים ולעודד צעירים להיות גאים בהטרוסקסואליות שלהם”. הוא הזמין 2,000 איש.

הבחור קיווה שאנשים רבים יבואו אבל לפי התמונות אפילו כלב לא הגיע. בעצם, אולי בטעות כלב שוטט בין הבניינים כאשר צעד בקפיטול היל לבדו עם השלט שלו. הוא לעומת זאת טוען אחרת וסיפר שכן הופיעו כמה אבל הם “חששו להצטלם בגלל תגובת קהילת הלהט”ב”. לא ברור מה קרה שם אבל או שלא הגיעו או שהתביישו להופיע ושתי האפשרויות לא מעידות על מצב חיובי במיוחד. נכון, למצעד אמור להיות משמעו אבל די מעניין היה לראות איך יגיבו אנשים להצעה שלו. אולי יום יבוא והכל יתהפך וקהילת הלהט”ב תשלוט ויהיו אלה הסטרייטים שימחו דמעות כאשר בית משפט עליון יעניק להם שוויון זכויות. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן