8 נשים ישראליות בכל המידות נחשפות בבגדי ים ומדברות בפתיחות על גופן

כתבה: יסמין לוי

היכן שלא תביטו תראו דוגמניות בלוק של בארבי, רזות ומרוטשות לעייפה. לא משנה שרוב הנשים לא יכולות להזדהות עם הבובות האנושיות האלה, עדיין ידחפו לנו אותן בקמפיינים ובמגזינים. לא פלא שילדות ונערות גדלות להאמין שזה הגוף האוטופי אליו צריך לשאוף.

הן סופרות את הקלוריות, לומדות לשנוא את איברי גופן וקמלות מול המראה. אפשר להאשים אותן? אמנם בשנים האחרונות חלה עליה במודעות לדימוי גוף בריא יותר ונשים בכל המידות נוכחות יותר בתקשורת אבל גם היום יש יותר סיכוי להיתקל בכריש לבן בביקיני אדום מנשים בריאות, מגוונות ובעלות מבנה גוף מלא יותר נחשפות במלוא תפארתן בתקשורת.

ריי ורונה שגב. צילום: אורית פניני

ב”חורים ברשת” אנו מאמינים בייצוג של כל מידות הגוף במדיה כדרך שתסייע לנשים ונערות צעירות רבות להרגיש טוב יותר עם עצמן וגופן. אנו גם עדים לצמא יש ברשת לבחורות “אותנטיות” ולמיאוס מהריטוש שמעלים חצי גוף תוך כדי תנועה. אך על אף הפרגון האדיר לנשים “רגילות” און ליין, בעמדות המפתח בתעשיית האופנה מגייסים גם בימים אלה דוגמניות במשקל נוצה כדי למכור בגד ים לנשים שרובן לא נראות כמותן. לכן כל כך שמחנו כאשר חברת גוטקס שמחה להירתם להפקת הצילום שלנו, שמעודדת העצמה נשית ונותנת לנשים להרגיש בנוח וגאווה עם הגוף שלהן. טכנולוגיית המוצר והתאמה לגוף של בגדי הים בתמונות מאפשרת לכל אישה למצוא את בגד הים המתאים והנכון עבורה.

כשיצאתי לדרך לחפש בחורות שיסכימו להצטלם להפקה הזו כמות הפניות היממה אותי. נשים בכל הגילאים והמידות רצו להשתתף. במובן מסוים ההיענות הסוחפת לקריאה שלנו היא כבר הישג. נשים רבות כבר מבינות את החשיבות של חשיפת מודל גוף נוסף להזדהות איתו בחברה שמקדשת נשים שנראות כמו דוגמנית העל ג’יזל. כמו שאתם רואים, המצולמות בהפקה זו הן נשים “רגילות” שתוכלו להיתקל בהן בחוף. כל אחת מהן שנאה חלק מסוים בגופה בעבר אך למדה לחיות איתו בשלום. כל המצולמות כאן מושלמות בזכות עצמן, בדיוק כמו שהן.  

ואם כבר נשים, בגדי ים וחוף, מה יותר יפה מלזרום לעבר שנות החמישים הענוגים? אלה היו ימי הגלאם הבלתי נשכחים, כאשר היה כבוד לגוף שאינו קולב מהלך. אז חברים, הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה ואתם מוזמנים להפליג איתי בנוסטלגיה לעבר המחוזות הרומנטיים ההם. אנחנו מקווים כי לאחר שתביטו על היפהפיות הגאות הללו, אשר באופן מפתיע לא עברו הצרת היקפים דרך פוטושופ, תנו קצת פחות משקל למשקל.

אתם מוזמנים ומוזמנות להצטרף לדיון ולשתף את המסר החשוב הזה.

ריי שגב: התיידדה עם התחת

איפור ושיער של ריי: קארמה לחאם סמוראי, בגד ים מקולקציית INO GOTTEX INNOVATION, מספר דגם G1507-2143. צילום: אורית פניני

“אני זוכרת את הפעם הראשונה שבחור שיצאתי איתו תקופה החמיא לי על הישבן. הייתי בהלם, דווקא האיבר שאני מרגישה ניתוק מוחלט ממנו? הרגשתי תמיד כאילו לא מדובר באיבר שלי ובמקרה נתקעתי איתו. היה לי קשה לקבל אותו אבל בשנים האחרונות והרבה בזכות ביונסה, ג’יי לו, ניקי מינאז’ גיליתי אותו מחדש. אימצתי אותו ולמדתי איך להתלבש בהתאם אליו. היום אין לי שום בעיה עם האחוריים שלי, אני אוהבת את האיבר הזה כמו כל איבר אחר בגוף שלי, משקיעה בו הרבה חיזוק במהלך אימוני הכושר שלי וחיה איתו ממש בשלום.

הבנתי שהוא אחד היתרונות הבולטים שלי (תרתי משמע) וזה פשוט בזבוז לא ‘לעוף עליו’.

כשאני מחפשת בגד ים ההמלצה שלי היא למדוד מגוון רחב של דגמים בכדי למצוא את זה שמתאים בול. שלא יהיה צמוד ו’יחתוך’ במותניים, שלא יהיה חשוף מדי וכל הזמן תצטרכי להרים אותו למעלה. בעיני יש חוק שכמעט תמיד עובד: Less is more”.

 צילום: אורית פניני

הדס שור: חיה בשלום עם הזרועות

 בגד ים מקולקציית גוטקס, מספר דגם 15DW178. צילום: אורית פניני

“הידיים והזרועות טיפה מלאות ועם נמשים ונקודות חן וזה ביאס אותי תמיד. תמיד הסתכלתי על בחורות עם זרועות רזות וחלקות בלי נקודות וקינאתי. מה שכן, תמיד שמחתי שאני חלקה משיערות בידיים.

היום אני שלמה איתן. נקודות חן זה הרבה חן בבן אדם והן גם מלאות באהבה וזה מתאים לי כי אני אדם חם ומלא ברגש. בעבר הסרתי נקודת חן גדולה על זרוע ימין ולפני שהסרתי אותה הלכתי עם חולצות שכיסו אותה. אני עדיין לא חשה תמיד נוח עם בגד ים אבל התגובות שאני מקבלת עוזרות לי לחוש סקסית ונשית. חשוב לי שבגד הים יבליט מה שצריך ויתפוס מה שצריך. אמנם נשארה צלקת אבל היום אני לא מתביישת. אז יש צלקת, כל מה שיש לי בגוף זה חלק ממני”.

רונה שגב: מחבקת את הירכיים

בגד ים מקולקציית טורקיז, מספר דגם T524-6B63 + T524-6P94. צילום: אורית פניני

“הירכיים שלי תמיד היו שריריות ועגולות. הייתי רקדנית וכל הבנות היו רזות וארוכות אבל המבנה שלי תמיד היה שרירי. התפללתי שיום אחד יהיה לי רווח בין הירכיים כי היו לי שפשפות ושנאתי את זה. שנאתי את הירכיים שלי. בגד ים היה חתיכת דבר בשבילי, מגיל 10 לא הלכתי איתו. הייתי קונה ומכסה בבוקסר וחולצת טי וגם אז התביישתי והתחבאתי. הייתה תקופה שגרתי עם אחותי שהסבירה לי שאנשים הולכים לים כדי לבלות ולא להסתכל על רונה שגב! בסוף הלכתי עם בגד ים והעולם נותר על כנו. הרגשתי כל כך חופשייה.

אחותי עזרה לי לעבוד על דימוי הגוף שלי ולהשלים עם כל מה שיש. חשוב לי שבגד הים יכסה הכל, גם אם אזוז, שהציצי נראה טוב והתחתון לא חותך. הפנמתי שהירכיים והטוסיק ישארו כאלה ונותר רק להשלים עם זה”.

צילום: אורית פניני

אלינה אילנה אוחיון: זקפה את החזה

בגד ים מקולקציית טורקיז, מספר דגם T525-6D16. צילום: אורית פניני

“בתור נערה מתבגרת החזה שלי היה יחסית גדול לשאר הבנות. כולן היו רזות ודי שטוחות והן תמיד היו לובשות גופיות וחולצות עם גב חשוף ואני לא יכולתי. בקושי רב הייתי מוצאת חזיות נורמליות שיחזיקו את החזה ושלא נדבר על בגדי ים. תמיד אני הולכת די מכופף כי אחרת זה נראה שאני ‘מתפארת’ בחזה הגדול. לאחר שרזיתי בתקופת הצבא התחלתי להרגיש יותר נוח עם עצמי באופן כללי. החזה קצת ירד והרגשתי שהוא סקסי ומתאים לי.

מאז אני חיה בשלום עם החזה. גם הרגשתי שפתאום יותר קל למצוא חזיות ובגדי ים במידות שלי ויכול להיות שאופנת הסיליקון בחזה גרמה לכך. כשאני מחפשת בגד ים חשוב לי שהחזה יראה נורמלי, שלא יהיה חשוף מדי ושלא אראה שמנה. אני לובשת בגד ים רק כשאני שוכבת או כאשר אני במים ומודה, כשאני צריכה ללכת למסעדה או לשחק מטקות אני אשים עלי שמלה”. 

יסמין לביא: ישבה את הסכסוך עם הישבן

בגד ים מקולקציית INO GOTTEX INNOVATION, דגם G1507-4340. צילום: אורית פניני

“התחת שלי תמיד בלט החוצה כיאה לטריפוליטאית ותמיד זה ביאס אותי כי אף זוג מכנסניים לא היה יושב עלי יפה. גם הציצי שלי קטן אז זה תמיד הרגיש לי חסר פרופורציות עד שיום אחד התבגרתי והתחלתי להבין שנשים היו חולמות לטוסיק כמו שלי ושזה עסיסי וסקסי, במיוחד לאור העובדה שפעם הייתי רקדנית והוא היה חטוב מאוד. היום אני פשוט שלמה איתו ומרגישה בנוח בתור מי שאני”.

 צילום: אורית פניני

סבטלנה קריחלי: חובקת את הבטן

 בגד ים מקולקציית פלפל, מספר דגם P561-F226. צילום: אורית פניני

“בכללי אני חיה מצוין עם הבטן. היא קצת עגלגלה ורכה אחרי ארבע לידות, עם סימני מתיחות אותם הייתי שמחה לא לראות. הייתי רוצה לראות את הבטן שלי יותר מוצקה וקצת שרירית יותר אבל אחרי ניתוח קיסרי היא עדיין תישאר עגלגלה. איך השלמתי איתה? פשוט התבגרתי והבנתי שכבר לא אחזור להיות בת 18, ההפך הוא הנכון וצריך ליהנות ממה שיש ומהחיים בכלל. אני מתלבשת רגיל והיום היא קצת סקסית בעיני, במיוחד כשאני בשמלה צמודה. בבגדי ים אני יותר אוהבת את השלמים הקלאסיים. עיצוב יפה זה חובה וגם נוחות בתנועה. הלבן שלקחתי? בדיוק ככה – מושלם!”. 

אורטל ירדן: קיבלה את הרגליים

בגד ים מקולקציית טורקיז, מספר דגם T527-6B63 + T527-6P26. צילום: אורית פניני

“נולדתי עם רגלי “איקס” ובבית הספר שרו לי ׳בובה אני ושמי ימימה ורגליי הן עקומות נורא׳. ניסיתי להסתיר אותן ונמנעתי ממכנסיים צמודים ומשמלות מיני. ב-1 באוגוסט אני חוגגת 30 וזאת הזדמנות נהדרת להוקיר את הדרך המבורכת שעברתי, את הבגרות הרוחנית, העבודה הפנימית ואת קבלת הגוף המופלא הזה שנושא את הנשמה שלי בעולם הזה. אפשר לזהות אותי מאחור בזכות הליכת הברווז שלי, אותה אני כל כך אוהבת היום והרגליים העקומות כמעט הפכו ל-X פקטור בקטע טוב. בחמש השנים האחרונות עברתי אבולוציה אדירה ומטום בוי נערית גיליתי בי אישה אצילית שמנענעת את התחת בלי כוונה בזכות רגלי ה-X העקומות ׳נורא׳”.

 צילום: אורית פניני

ליז רביאן: פתחה רומן עם נמשים

 בגד ים בגד ים מקולקציית גוטקס, מספר דגם 15ST039. צילום: אורית פניני

“הנמשים נכנסו לחיי בחופש הגדול בגיל תשע, לא הבנתי מה זה ‘הנקודות קקי’ החומות שיש לי על הפרצוף ולמה הם נדבקו דווקא אלי. אמא שלי הסבירה לי שקוראים לזה ‘נמשים’, מתנה שהשמש החליטה להעניק לי ושהיא מביאה איתה ייחודיות, קסם ואור לפנים. חשבתי שהיא המציאה את זה כדי שארגיש בנוח עם עצמי והיום אני מבינה שזה אכן סיפור אמיתי ושיש לי רומן עם הנמשים הקסומים שלי”.  

הנה הן עפות על עצמן יחד!

קונספט וקריאייטיב: סגנית עורך ראשי “חורים ברשת”, יסמין לוי, צילום: אורית פניני, סטיילינג: לירון שמעוני, איפור: טוהר משטרי, שיער: קארמה לחאם סמוראי. תודה שלוותא בר תל אביב
את בגדי הים בכתבה ניתן להשיג בחנויות רשת גוטקס, רשת פלפל-טורקיז, רשת המשביר לצרכן, רשת אפרודיטה והחנויות הפרטיות המובחרות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן