תגובה של צעירה אמריקנית לטרור האיסלאמי מעוררת תגובות מכל העולם

הכירו את תומי להרן האמריקאית, בת ה-22, שחולקת את הגיגיה על עניינים פוליטיים בערוץ היוטיוב שלה. להרן היא מגישת תוכנית אירוח פוליטית הצעירה ביותר בטלוויזיה האמריקאית וכשתצפו בסרטון שבהמשך תגלו שלמרות גילה הצעיר היא בהחלט לא חוששת להגיד בדיוק, אבל בדיוק את מה שהיא חושבת ומרגישה. הנושאים עליהם היא מגיבה הם הנושאים הכי רגישים שיש: החל מהמצב במזרח התיכון ועד לבעיות ההגירה הלא חוקית. 

לערוץ היוטיוב שלה יש 6,670 מנויים והסרטון האחרון גרף עד כה למעלה ממיליון וחצי צפיות (!) תוך שלושה ימים והמספר ממשיך לעלות תוך כדי כתיבת המילים האלה. בנוסף לצפיות הרבות הגיבו לה יותר מ-2000 גולשים מרחבי העולם. בקיצור, הבחורה סנסציה גם בשל דעותיה הנחרצות ולא מעט כנראה בזכות הלוק הבובתי הכובש. הסרטון שכותרתו “המחשבות האחרונות והלא מצונזרות של תומי על רצח 4 חיילי המארינס על ידי עוד ‘מוחמד’ אחד”.

אי אפשר להישאר אדישים לדבריה

הצעירה האמריקאית טוענת ש”המזרח התיכון” זה כאן! כשהכוונה לכך שהאיסלמיסטיים הרדיקלים הביאו את הטרור לתוך ארה”ב ושזה הזמן להגיב נגדם בכל הכוח. “חבר קרוב מאוד שלי משרת במזרח התיכון ואני מצטערת להגיד לכם שהוא הרבה יותר בטוח שם, מאשר כאן בתוך ארצות הברית!”. “בואו ונראה להם מי זו ארצות הברית מקרוב ובאופן אישי”, היא טוענת ביו-טיוב, “נראה להם מה זה כשטיל B1 עף לך מעל הראש. נראה להם בדיוק עם מה הם מתעסקים. תכניסו להם פחד מהאלוהים שלנו במדבר שלהם, בגלל שברור שהבחירה בחוסר אסטרטגיה לא ממש מועילה לנו”.

ברור שמסרים כאלה לא יעברו מבלי שהגולשים יביעו את דעתם ובערוץ היוטיוב מתנהלת כרגע לא פחות מאשר מלחמת עולם וירטואלית של בעד ונגד:

 

צפו בסרטון, ותרגישו חופשי להביע אם לדעתכם היא אמיצה או מלבה עוד אש במה שגם ככה מתקרב לקראת פיצוץ:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן