זה מה שתוכלו לקבל עבור שכירות של 1,500 דולר בחודש בערים שונות ברחבי העולם

נתחיל בחישוב פשוט: 1500 דולר הם 5736 שקלים, נכון להיום. סכום לא קטן בכלל כשמדובר בהוצאה חודשית קבועה. 

אתר באזזפיד החליט לבדוק איזו דירה הסכום הזה יכול להשיג לכם במקומות שונים בעולם, ואנחנו היינו חייבים לבדוק (איך לא?!) מה אותו הסכום ישיג לכם כאן בארץ.

אז מוכנים? אנחנו מקווים מאוד שזה לא יגרום לכם לארוז את המזוודות ולהחליט לעבור דירה או מדינה. 🙂

1. לונדון

מי לא חלם לפחות פעם אחת לגור בעיר הגדולה הזו? מעטים לא יודעים שהמחירים בבירה האנגלית גורמים ללא מעט גבות להתרומם. נסו, למשל, להזמין מנת פסטה בשמנת ופטריות וכוס יין במסעדה אקראית בעיר ותגלו שבארנק שלכם נוצר חור (תרתי משמע). אז הנה מה שקצת יותר מ-1,500 דולר (1,551 ליתר דיוק) ישיגו לכם ברחוב הנחשב קנסינגטון: דירת סטודיו עם מיטה, מטבח ושירותים בתוספת של הול כניסה ענק ויפה (כולל אח) ושטיח מקיר לקיר. לא רע בכלל.

 

2. פריז

עיר הרומנטיקה והאהבה מככבת בחלומות של לא מעט אנשים, יחד עם בגט טוב, כוס יין ואיזו גבינה מסריחה אחת או שתיים. במחיר חודשי של 1,323 דולר תקבלו בפריז דירה בגודל 40 מטרים ברובע ה 13 בעיר. יחד עם מטבח וחדר שירותים ומקלחת (כן, כן – הם בתוך הדירה! תפסיקו להאמין לאגדות העירוניות על ההיגיינה הצרפתית) יהיה לכם שם קצת צפוף, אבל אם הגעתם בגפכם בכדי להכיר מישהו חדש או להיות צמודים (מבחירה וגם בלית ברירה) לאהבה הנוכחית שלכם- הדירה הזו בול בשבילכם!

 

3. ברלין

הנה משהו שיעניין את כל אלה שחושבים שבגרמניה החיים יותר טובים: דירה בכיכר רוזנטהלר תעלה 1,356 דולר. מה תקבלו? בונבון מתקתק ומושקע בדמותה של דירת לופט בת חדר אחד, המתהדרת בחדר אמבטיה שיכול בשקט להתפרסם באינסטגרם כדוגמא לעיצוב מושלם. הוסיפו חלונות אירופים גבוהים עם וילונות לבנים ומצאתם לעצמכם בועה להסתגר בתוכה תוך שיכחה כמעט מודעת של מה שכנראה קרה בכיכר הזו לפני כמה עשרות שנים.

 

4. קטמנדו

האמת היא שדירה בנפאל לא ממש משתלבת בחלומות הרטובים של רובנו. אבל למרות זאת הנה מה ש-1,474 דולר ישיגו לכם שם: בית שלם (ולא דירה) בן ארבעה חדרים וחמישה חדרי אמבטיה (!). הבית הזה מגיע עם גינה ירוקה, בריכה וגם אגף נפרד המיועד למשרתים!

 

5. מומבאי

אם כבר נפאל, אז מענין לבדוק מה קורה בהודו, שם תוכלו להשיג ב-1477 דולר דירה במתחם מפואר בפונאם נגאר. שלושה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה הם רק ההתחלה, כי הפינוקים ממשיכים עם מכון כושר, בריכת שחיה, מסלול ריצה, מועדון ולחובבי הטניס – גם מגרשים מטופחים והכל מקרין יוקרה.

 

6. ניו יורק

עבור מי שחולם על התפוח הגדול אין לנו בשורות משמחות: 1,425 דולר וזכיתם בדירת חדר אחד גמדית בברוקלין. ראוי לציין כי בעלי הדירה מסכימים שהדייר המיועד ייכנס אליה יחד עם הכלב שלו. במחשבה שניה, לא בטוח שיהיה שם מקום לשניהם.

 

7. בואנוס איירס

במתחם בעל השם “פאלרמו-הוליווד” תזכו בתמורה ל 1488 דולר לדירה בת חדר אחד ו-1.5 (?!) חדרי מקלחת יחד עם בריכת שחיה, הרבה שמש, מכון כושר והשוס: חדר ארונות שאפשר ממש להיכנס לתוכו – חלומה של כל בחורה.

 

8. שנחאי

שתי בשורות, אחת טובה והשניה קצת פחות. נתחיל ברעה: חשוך מאוד בדירה הזו בסין, שתעלה לכם 1,380 דולר לחודש. חשוך וגם מאוד חום. אבל, אם זה סבבה מבחינתכם, תשמחו לדעת שבדירת החדר הקטנה הזו יש גם ג’אקוזי (!). בקיצור- צימר בסין… 🙂

9. מוסקווה

אם חשקה נפשכם בדירה ברוסיה, תשמחו לגלות את הדירה הזו שבאזור שדה התעופה. תמורת 1,491 דולר תקבלו דירת פינוקים מושקעת עם חדר שינה אחד. מערכת סטריאו בילט אין, מקלחת ענקית מחופה בפסיפס, סאונה ובידה – כל אלה כלולים במחיר.

 

10. לוס אנג’לס

בדירה קטנה יחסית שתעלה לכם 1512 דולר תוכלו לראות את המלאכים שבשמיים די מקרוב, כי על גג הבנין ממוקמת לה בריכה! במחיר כלול גם מראה גותי יוצא דופן עם תקרה גבוהה ושנדליר משתלשל. לגמרי 50 גוונים של אפור.

 

11. טוקיו

אם אתם מתים על סושי, תשמחו לדעת שב-1491 דולר לחודש תהיה לכם גישה חופשית לכל הסושיות הטובות ביותר בעולם. דירה מעוצבת בסוגינמי בעלת שלושה חדרי שינה, איזור למטבח, חדר אוכל וסלון מסודרים בשתי קומות ואם בא לכם על ערסל, באמצע הבית – אין זו אגדה.

 

12. קניה

נעבור ישירות לאפריקה, שם 1,463 דולר ישיגו לכם דירה בצידה המערבי של העיר. שני חדרי שינה בלופט רחב ידיים, מטבח פתוח, אחלה נוף מהחלון ושני מפלים בין הבניינים בקומפלקס.

 

13. קהיר

אם כבר נוף, אז מה דעתכם על משהו עוד יותר מיוחד? נוף לפירמידות, למשל? ב-1,232 דולר תמצאו במצרים דירה אותנטית במיוחד במרחק של 200 מטר מהפירמידות. 4 חדרי שינה, מקלחת וגם מזגן (כמובן!!) ונוף שאין דומה לו בכל העולם.

 

14. קייפ טאון

בדרום אפריקה תקבלו בתמורה ל-1,209 דולר דירה ליד הים. שני חדרים, מקלחת אחת והכי חשוב: מרחק הליכה מהים. כל השאר בעצם כבר לא חשוב.

15. תל אביב

ב-5500 שקלים תוכלו למצוא דירה בת 2 חדרים כולל סלון בגודל 70 מטר בצפון הישן בקומה 2 ללא מעלית או דירת 3 חדרים ברחוב יפת ביפו בגודל 75 מטר בקומה שלישית ללא מעלית. אם תחליטו להתפרע ולשלם 6,000 ש”ח בכל חודש, תזכו לדירה ברחוב רמז ליד כיכר המדינה בגודל 65 מטר, בקומה שלישית ללא מעלית “כחדשה”.

לא יודעת מה איתכם, אבל מספר 15 ברשימה הזו מוציא את הרוח מהמפרשים אחרי כל הפירמידות, המפלים, בריכות השחיה והנופים, “כחדשה” זה ממש לא מספיק!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן