זה מה שמישהו תיעד מסתובב בביבים של תאילנד

הלטאות שאנחנו נוטים להיתקל בהן ממש קטנות אבל בתאילנד יש מצב שתיתקלו בלטאות ענק לאורך מטר! כן, אם תטוסו לבנגקוק ותצטיידו במצלמה אתם עלולים להיתקל ביצור הענק הזה משוטט מתחת לרגליים. קריפי שיט ועוד איך.

על פי הדיווח, מדובר ב”דרקון קומודו” שאוהב לשרוץ באזורים לחים. הקומודו, שידוע גם בשם “כוח ענק”, זו הלטאה הגדולה ביותר שחיה בימינו והשנייה בגודלה ברחבי העולם. הקומודו עשוי להגיע לאורך של 2.5 מטרים. הוא טורף שאוכל כל בעל חיים בסביבתו כולל פגרים ואפילו בני אדם. במקרים מסוימים הדרקון אף יכול להרוג חיות גדולות כמו תאו. הוא אינו נוהג לרדוף אחרי טרפו. במקום זאת, אורב הדרקון לטרפו, שלרוב צעיר, פצוע או זקן, מתנפל עליו ונושך אותו. לרוב הנשיכה אינה הורגת, אלא אם כן פגע הדרקון בעורק הראשי של הקורבן או שובר את צווארו.

על כן, כאשר איש אחד תיעד את הקומודו אין פלא שהרבה אנשים נבהלו. ג’ון הרננדז הוא האיש הגאה שהצליח לצלם את המאמי כאשר שמע צרחות וצעקות של אנשים בפאניקה. ה”דרקונים”, מתברר, נעים בקבוצות כדי לאתר מזון. כלומר, עכברים צריכים להיכנס לסטרס קצת יותר מאיתנו. גולשים ב”רדאיט” טענו שאין מצב שזה דרקון מסוכן זה כי אלה חיים באיים מסוימים באינדונזיה ומגיעים לאורך של שלושה מטר ומסוגלים לאכול צבי, חזירים ואפילו לנשנש בן אדם. מיי גוד!

ראו גם: לטאות ענק אוכלות חתולים פלשו לפלורידה

לדעתם מדובר בלטאת “מוניטור” הנפוצה מאוד באסיה. כך או כך, אני אמשיך לפנטז על חיבוק עם יצור קצת יותר פלאפי ורך.

הנה הנסיך: 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן