הטרנד החדש הזה לעיצוב הבית משגע אנשים בכל העולם

לסדר את הבית זו לא משימה פשוטה. היא דורשת מחשבה, התאמה למבנה האישיות והצרכים הספציפיים של כל אדם ותעיד עליכם לא מעט מהרגע בו אנשים ייכנסו דרך מפתן דלתכם. לא פלא שבכל שבוע יש טרנד חדש שאמור לעשות סדר בבלגן. בזמן האחרון אנשים מתלהבים מגורו העיצוב מארי קונדו, יפנית בעלת סטייל מינימליסטי.

האישה הזו היא סלבריטאית רצינית, הידועה כמי שתיכנס לבית ותעלים כל מה שאינו חיוני ותשאיר את הדיירים עם הדברים הכי בסיסיים. אם חיפשתם גורואית יפנית, הנה היא.

יש לה בסיס מעריצים כה גדול שרבים מהם שוטפים את אינסטגרם עם תצלומים תחת הכותרת “Kondo-ed”. מדובר בגיבורת העל של העיצוב, אם תרצו, שתציל לכם את הבית. היא חתומה על שני רבי מכר בנושא עיצוב הבית והיא אפילו הגיעה לטופ הרשימה של “טיים” תחת הקטגוריה של האנשים המשפיעים ב-2015. יש לה לקוחות ביפן והמוטו שלה הוא “לס איז מור”. אנשים לומדים מהר שעליהם להיפטר מהרבה בבת אחת ולשמור רק את הדברים היקרים לליבם.

אם כך נראה הבית שלכם כעת:

 

לאחר שהבית שלכם יעבור קונדוזציה היא ייראה כך. כדי להתחיל בתהליך תתבקשו להניח את כל הבגדים שלכם במקום אחד ואז להתחיל למיין אותם כדי להחליט מה לזרוק ומה לשמור. 

הרעיון בקונדו היא להקיף את עצמכם בדברים שאתם באמת אוהבים ולא אהבתם פעם ודבקתם בהם כי “לא זורקים”.

שיטת הסדר הזו לא מתאימה לאנשים נוסטלגיים במיוחד אלא לאנשים החיים את ה”כאן ועכשיו”. אספנים כפייתיים יעדפו להישאר עם הבית שלהם כפי שהוא והקונספט הזה יכול בהחלט לעורר חרטות כאשר תקלטו שהשלכתם לפח חולצה מהממת שסבתא הורישה רק כי אינכם לובשים אותה. הסדר שלה הוא: בגדים, ספרים, מסמכים, פריטים שונים ומזכרות. כל מה שלא קשור לזה: החוצה. בשיטה זו ניתן להגביר את ההנאה מדברים ולחדד את חוש הביקורת והשיפוט בכל הנוגע לחפצים. אם משהו לא מסב לך הנאה אז כדאי להיפטר ממנו. שיטת העיצוב הזה מתאים לאנשים שגם אין להם הרבה חפצים או כסף לרכישות שלא נגמרות. לכל הבלוגריות עם אלפי זוגות הנעליים זה יהיה קצת פחות מתאים. אם תרגישו צורך להיפטר מנעלי ג’ימי צ’ו, אני פה!

הנה כמה תצלומים מרחבי הרשת, צולמו בהשראת שיטת קונדו:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן