אישה אחת צעקה על ילדה שהרעישה במסעדה והפכה לסנסציית רשת

עבור הורים מסוימים צרחות של ילדיהם הן כמוזיקה לאוזניהם, אבל עבור אחרים, כולל הורים אחרים, מדובר במטרד סביבתי חמור. הבעיה היא שאיש לא מעז לא לומר דבר בנושא הטעון הזה מחשש להצטייר כאויבם של האנשים הקטנים.

אולי בגלל זה כאשר מישהי העזה לומר משהו היא הפכה לסנסציית אינטרנט. בעלת הדיינר Marcy’s Diner דארלה נוגבוואר לא יכלה יותר לסבול עוד את הצרחות והבכי של תינוקת בן שנתיים שבאה עם הוריה למקום. היא ניגשה אליה וצעקה בפניה “זה חייב להיפסק”. לשמחתה הרבה ולשמחת הצוות ורוב האנשים בדיינר התינוקת השתתקה מיד.

בעקבות זאת, האם המזעוזעת, טארה קרסון, פנתה לפייסבוק וכתבה בדף הפייסבוק של הדיינר:

“הייתה לי החוויה הגרועה ביותר בממסד הזה. בעלי המקום מטורפת לחלוטין. היא צעקה בפנים של ילדתי בת השנתיים בגלל שהיא בכתה. מי יעלה על דעתו להתנהג כך אלא אם הוא מופרע. אם יש לך בעיה עם ילד שבוכה את לא מתאימה לנהל עסק. אם זה הפריע לך כל כך היית צריכה לדבר איתי, לא לגרום לילדה שלי טראומה על ידי כך שצעקת לה בפנים. הלוואי והקרמה תנשוך אותך בתחת”.

אך דארלה לא ויתרה והחליטה להשיב מלחמה. בשורה התחתונה, ובין הרבה ניבולי פה, היא כותבת שהאם פשוט איפשרה לתינוקת לצרוח ולצרוח ללא הפרעה או התחשבות באנשים אחרים במקום, ורק לאחר דקות ארוכות של בכי החליטה בעלת המקום להתערב:

בעקבות התקרית התגובות הגיעו בהמוניהן, ובעוד הורים רבים מחו על מה שעשתה דארלה, נראה שרבים אחרים הסכימו עם מעשיה ואף שיבח את בעלת הדינר. 

אחרים טענו שהיא צדקה אך שהיה עליה לטפל בנושא בדרך ראויה יותר. למחרת נכתב שוב על האירוע בדף הדיינר, כשבין היתר הוסבר שם שהילדה לא הפסיקה לצרוח במשך יותר מחצי שעה וכי על המשפחה היה להוציא את הילדה החוצה:

מאז האירוע דארלה הפכה לגיבורת רשת עבור אותם אנשים שקולם לא נשמע בעד צווחות הילדים ואפילו התראיינה ברשת kvue. הראיון הפך גם הוא ויראלי ונראה שיש לה יותר מעריצים מאויבים בשלב זה.

בסרטון היא מסבירה שרוב האנשים בדיינר שלה וכן הצוות שמחו שהילדה הפסיקה להרעיש. כשנשאלה אם היא מצטערת ענתה שאולי לא פנתה בדרך הכי יפה אך במבחן התוצאה היא לא מצטערת כי זה עזר והילדה הפסיקה לבכות.

מה אתם חושבים? האם באחריות ההורים לדאוג שהילדים שלהם לא יפריעו לשאר האנשים סביבם או שחלילה להפריע לחמודים להתבטא?

בינתיים האינטרנט נחלץ לעזרה כדי להכריע מי מהצדדים “צודק”. הפוסטים העוסקים בנושא נמחקו בינתיים בידי האחראים על דף הפייסבוק של הדיינר.

היו שתמכו:

It’s your place of business, I would think you can choose to ask people to leave, and even yell. 🙂

Posted by Terry Croft on Monday, July 20, 2015

ואלו שלא חשבו שבעלת הדיינר נהגה בצורה ראויה:

 אבל רוב האנשים הגיעו לדף הפייסבוק של הדיינר במטרה להביא את תמיכתם בדארלה ולהראות את הזדהותם:

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן