שנתיים וחצי בכלא בגלל זה?

קיץ, ים, חוף, חול, ריח של חופש באוויר. אתם מכירים את הרגע המשוחרר הזה בו אתם רוצים להתמוגג מהחיים ואם אפשר בשניים על החוף, יחד, זו בזרועות זה. מה שאתם בטח לא רוצים זה לעשות סקס לוהט על החול ולמצוא את עצמכם בכלא בגלל זה ועוד לשנתיים וחצי!

כן, אלו הם חייו העגומים של ג’וזה קאבאלרו, איש בן ארבעים מפלורידה, שפשוט קיים יחסי מין בחוף במקסיקו מול אחרים, כולל קטינים. הכי “קחו חדר בן אדם”.

מעכשיו הם יעשו את זה בבית כנראה

הבחורה הצעירה איתו, אליזה אלוורז, 21, קיבלה רק על תנאי אבל השופט החמיר במקרה שלו כי הוא כבר ישב בכלא שמונה שנים על סחר בקוקאין.

המקרה התגלגל לידי המשטרה לאחר שהשניים צולמו והם הואשמו ב”תערוכת זימה” על החול. אם זה לא מספיק, השניים יצטרכו להירשם כ”עברייני מין” למרות שכולה שכבו בלהט על החוף.

מדובר בחוק די דפוק מאחר ולא ניתן להשוות את השניים לעברייני מין אם כי אחד העדים טען כי אפילו ילדה בת שלוש צפתה בשניים. מדובר בנזק לשמם הטוב (אוקי, שמו כבר במצב פחות טוב) אבל אם הפגנת תשוקה בין שניים מכניסה אדם לכלא באמת לא ברור מה נשאר בחיים.

אגב, השניים הכחישו שבכלל קיימו סקס וטענו שהוא רק “רקד מעליה”, כאילו היה איזה טרבולטה וירטואזי. השופט לא קנה את סיפורם. כנראה שהוא מכיר ריקודים וידע לזהות שזה משהו אחר. רבע שעה נדרשה למושבעים להגיע למסקנה שלהם. מה נאמר, בפעם הבא באמת כדאי להתאפק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן