מה שזמר אחד עשה כדי להימנע מתשלום על תיק יד בטיסה

מכירים את הביטוי הזה “הזול הוא היקר”? אז זהו, זמר בריטי בן 19 גילה על בשרו שהמשפט הזה לגמרי נכון. ג’יימס מקאלבר (מלהקת “Rewind”) כנראה מאוד, דגש על “מאוד”, אוהב בגדים. כאשר הזמר הגיע לנמל התעופה בלונדון הוא גילה שמשקל המזוודות שלו חורג מהמשקל המותר. עד כאן מדובר במשהו שיכול לקרות לכל אחד אבל כאשר גילה שעליו לשלם תוספת תשלום על משקל היתר הוא עשה מעשה לא צפוי.

נכון, זה באמת מעצבן לשלם תוספת תשלום בגלל סיבה שכזו, אז מקאלבר החליט להתחכם באופן שבטוח עלה על דעתם של נוסעים רבים ברחבי העולם. הבחור החליט ללבוש מספר פריטי לבוש בכדי להקל על המשקל של המזוודה. הוא היה נראה כאילו טס לאלסקה כדי לשהות שם ביום הקר ביותר אי פעם. שם בשדה התעופה הבחור החל להתלבש והעמיס על עצמו סך הכל 12! שכבות של בגדים. בקושי הוא יכול היה לזוז וגם בטח שלא ללכת בחופשיות. מה לא היה שם? 3 זוגות ג’ינס אחד מעל השני, 6 טישרטים, 2 זוגות מכנסי ריצה, 4 סריגים, 2 ג’קטים ו-2 כובעים. כל זה בכדי לחסוך לשלם 45 פאונד נוספים. 

ככה זה נראה כשלובשים 12 שכבות של בגדים:

למרות שמדובר בטיסה קצרה מלונדון לגלאזגו, סקוטלנד, כל כך הרבה שכבות בגדים גרמו למקאלבר להתמוטט מהתייבשות. הפארמדיקים שטיפלו בו והחדירו לו חמצן, טוענים שהסיפור יכול היה להיגמר באופן הרבה יותר קטלני. “יש לו מזל שהוא חי”. עם נחיתת המטוס הוא נלקח באמבולנס לבית החולים.

“זה היה בלתי אפשרי ללכת ולעלות על המטוס”, סיפר האיש והמשקל העודף, “תכננתי להוריד את כל הבגדים ברגע שאתיישב במושב שלי כי לידי היה מושב ריק אבל נתבקשתי לחכות עד שנהיה באוויר”.

מזל שלסיפור הזה יש סוף טוב והזמר שוחרר בריא ושלם מבית החולים:

וכמובן (איך לא?), יש גם מי שמנסה לנצל את כל הסיפור הזה לטובתו בכדי לשווק את שירותיו. רכבות “וירג’ין” הבטיחו לו שאם בפעם הבאה ייסע ברכבת, הם לא יכריחו אותו ללבוש בבת אחת את כל הבגדים שלו. כמה נחמד מצדם. 

דרך: Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן