הבחורה הזו השלימה את רשימת “דברים לעשות לפני המוות” בהקרבת חייה למען חבר

אם תחפשו תחת המונח “צמרמורת” תמצאו כנראה את תמונתה של רבקה טאוסנד, צעירה מעוררת השראה שהגשימה בדיוק את מה שאיחלה לעצמה. הכל התחיל כאשר טאוסנד הייתה תלמידת תיכון והכינה “רשימת דברים לעשות לפני המוות” כחלק ממשימה כיתתית. היו לנערה בסך הכל שלוש משאלות: לטוס לספרד, להתנשק בגשם ולהציל חיים. 

במהלך השנים התברר שטאוסנד הגשימה את שתי המשאלות הראשונות ברשימה שלה. היא הספיקה לטוס עם משפחתה בספרד ולהתנשק עם בן זוגה בגשם, כך סיפרה אחותה ויקטוריה.

אבל המשאלה האחרונה נותרה פתוחה עד למילוי הטרגי שלה. באביב האחרון הבחורה סיימה את לימודי התיכון והיא התכוונה להמשיך ללמוד בסתיו. אבל תוכניות לחוד והחיים לחוד. ב-2 ביולי הלכה טאוסנד עם חברים לראות זיקוקים. אבל הצעירה שכל החיים היו לפניה נקלעה יחד עם חברה בן לתאונת דרכים קטלנית. בן שרד. טאוסנד לא. 

המשטרה ביקשה לזמן עדים לתאונה, בה היה מעורב נהג בן 23. בינתיים בן השתחרר מבית החולים והלך לבקר את משפחתה האבלה של חברתו שנהרגה. הוא סיפר להם איך בעצם היא הצילה את חייו כאשר דחפה אותו מהאוטו.

“הדבר האחרון ששמעתי היה את רבקה האיצה בי, דוחפת אותי מהרכב ואומרת לי למהר”, אמר בן. לאחר מותה התאספו בני המשפחה שלה ושיתפו סיפורים אודותיה. בדיוק אז גילו את הרשימה שהכינה בימים ההם.

המשפחה הבינה שטאוסנד הגשימה בדיוק את כל מה שרצתה. לאחר מותה המשפחה התנחמה במחשבה שהצעירה הלכה לעולמה בלב שלם ועם מילוי תחושת ייעוד. בני המשפחה מקווים שסיפורה יעורר השראה לאחרים.

הם מקווים שאחרים יעזרו לאחרים הזקוקים לכך ואף פתחו חשבון אינסטגרם “Remmembering Rebecca” ודף פייסבוק בשם זה, שם תמצאו כבר 14 אלף גולשים שסופגים השראה מהצעירה המקסימה. כאשר המסר הוא לצאת אל העולם ולעשות “דבר מה בעל משמעות”. 

אז קדימה, האם עשיתם משהו טוב למישהו? זה הזמן. לזכרה של רבקה.

הגולשים הגיבו באהדה רבה ומסירות. הם החלו לעשות מעשים טובים לזכרה החל מתשלום דמי מנוי לשיעור יוגה ועד רכישת כוס קפה למען זרים. 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן