בלוגרית כושר בת 26 צילמה וידוי מהדהד “למען כל הילדים והנשים שם בחוץ”

האישה שמצולמת בסרטון היא אמה מרפי, בלוגרית בת 26 מאירלנד, שלאחר התלבטויות קשות בחרה לחשוף את סיפורה האישי “למען ילדי ולמען הנשים שם בחוץ”.

היא צילמה את הסרטון ככל הנראה זמן קצר לאחר ההתרחשות המתוארת ושסימניה הקשים ניכרים עדיין בפניה החבולות. בדף היוטיוב אליו הועלה הסרט התפתח בינתיים דיון סוער ופוגעני בעד ונגד המעשה שעשתה.

מרפי מבקשת לעורר מבקשת לעורר מודעות לתופעת האלימות במשפחה. היא עצמה נישאה לגבר איתו הייתה כשלוש וחצי שנים, ושהיה, לדבריה, אהבת חייה. בשנה שעברה גילתה שבגד בה, כשהמאהבת יצרה איתה קשר ודיווחה שהיא בהיריון. מרפי, שהיתה בהיריון בעצמה, חוותה לידה מוקדמת מרוב המתח והסערה שעוררה בה הפרשה. “עולמי חרב עליי” היא מספרת.

היא החליטה לתת לבעלה צ’אנס נוסף אבל המקרה חזר על עצמו, ויותר מזה, כאשר התעמתה איתו הוא הטיח אגרוף בפניה. למרבה הצער לא היתה זו הפעם הראשונה בה היכה אותה בשנה וחצי האחרונות. בפעם אחת אף פתח לה את הראש, והאשים אותה שהיא פארנואידית וכי חוסר הביטחון שלה הוא שגורם לו לפגוע בה.

היא עזבה אותו, כשפניה עדיין חבולות החליטה לשתף את הוידאו כדי לפנות ולהגיע לעוד קורבנות של אלימות במשפחה, על מנת שיזכרו ותזכורנה שתמיד ישנה דרך החוצה.

“אף ילד ואף אחד אחר לא צריך להיות עד לאלימות כזו” אומרת מרפי. היא מעודדת כל מי שנמצא במצב דומה ליצור איתה קשר.

שתפו את הווידאו ואולי תתנו למישהו או מישהי שקרובים אליכם את הכוח לעזוב קשר פוגעני.

 *הכותבת היא מרצה למיניות, גוף ומגדר בקולנוע ותרבות פופולרית. למידע על הרצאות קרובות. לליווי אקדמי בכתיבת עבודות בקולנוע ומגדר: [email protected].

בקרו בעמוד של מושתלת היד

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן