אם חשפה תצלום נדיר של חבלי טבור שזורים של התאומות האלה

לא בכל יום אנחנו נחשפים לתצלום שמוכיח עד כמה הטבע כה מופלא. הפעם אם לשתי תאומות העלתה לפייסבוק תצלום נדיר של חבלי הטבור כרוכים של שתי בנותיה. אפשר פשוט להביט ולרגע לחשוב שזו צמה.

האם, קייט לוקאס, לא ידעה אם בנותיה, קליאו והרפר בנות השמונה, יחזיקו מעמד ויגיעו לגילן הנוכחי. הרופאים היו סקפטים. בכל זאת, הם לא נתקלים בהרבה מקרים כאלה. 

התצלום שעורר הדים. חבל טבור מכורבל זה בזה

כבר בזמן ההריון הרופאים נתנו לאם האוסטרלית להבין שאולי התאומות לא יצאו בחיים. מדובר במצב סבוך בו חבלי הטבור נכרכים זה בזה. המצב הנדיר הזה מאפיין אחד מתוך 100 תאומים. במצב רפואי זה יש רק עורק אחד ועל כן חבלי הטבור ממשיכים להיכרך סביבו כמו צמה בזמן שהעוברים גדלים, מה שמונע מחמצן להגיע אליהם. אבל התאומות הביסו את התחזיות השחורות והן נולדו בריאות.

היום התצלום הזה הפך ויראלי ואפשר לומר שלפעמים אסור להקשיב לרופאים. התאומות הן חברות הכי טובות וכעת הן גם זוכות למלא תגובות אוהדות ותומכות. מעבר לסיפור הנהדר הן גם מהממות ביופיין ובעלות מבט שלא יכול לעזוב אותך. אם שכחנו אז זה הזמן להיזכר איך פייסבוק נמצאת כעת בדיוק בשביל לשתף סיפורים כאלה מרגשים. 

תאומות ה”מומו” המהממות. שרדו כנגד כל הסיכויים

האם הגאה שיתפה את התצלום ואת הסיפור המרומם דרך “Miracles babies foundation” כדי לעורר השראה בקרב אימהות רבות ונוצרו שיתופים רבים. והתוצאה הייתה שיותר מאימהות ספגו השראה מזה. מכל העולם משתפים את התצלום הזה. “כאשר תאומות מומו שורדות הן הופכות לחברות הכי קרובות”, סיפרה האם, “הודות לקשר הפיזי ההדוק שנוצר. הן נצפו אוחזות ידיים ובתנוחות בהן היו מצח מול מצח וכשהן נולדות הן גם דומות בהתנהגות. חלק מתמונות האולטרה סאונד מדהימות. אפשר לראות אותן ממש אחת מול השנייה ולא יכולנו לחכות לראות את הברית שתירקם ביניהן”.

האם עברה סדרת בדיקות וכאשר הגיע הזמן ללדת היא עברה אי אלו פחדים. כאשר השתיים נולדו כולם נדהמו לראות עד כמה חבלי הטבור היו קשורים זה בזה. היה אפילו קשר אחד מסוכן במיוחד. מה שנקרא, הן הביסו את הסטטיסטיקה ביג טיים. 

לגמרי תענוג כפול! 🙂

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן