איש אחד שמע מישהו משליך אשפה ליד ביתו ותיעד את התגובה ההולמת הזו לזבל

אם אי פעם זרקתם אשפה בכל מקום שאינו פח, כדאי שתיזהרו מאנשים כמו פרדריק טומלינסון או לפחות תדאגו שאין פרטים מזהים על הזבל שלכם. טומלינסון, תושב צפון אוסטרליה, שמע שמישהו השליך כמות גדולה של אשפה בשיחים ליד אזור מגוריו.

במצב כזה, ישנם אנשים שיניחו לזה וייתנו לרשויות לטפל בזבל (תראי משמע), ויש מי שייקחו את החוק לידיים שלהם. הבחור האוסטרלי הזה לא התכוון לשבת בחיבוק ידיים, בעוד מסתובב באזור מגוריו נבל מקצועי, שכוחותיו הם זיהום הסביבה וזבלנות. הו לא, יחד עם חבר שלו הוא הלך לנקות את האזור מנבלים! או לפחות מהזבל שלהם.

כשהם הגיעו אל המקום הם הבחינו מיד בערימת הזבל – היו בה ספרי ילדים, אקווריום ופריטים עם מידע מזהה של הזבלן. לכן, הם חשבו לעצמם, זה יהיה רק הוגן להחזיר את הזבל האבוד לבעליו, במקרה שהוא יתגעגע אליו. “מישהו זרק את הזבל שלו בשיחים, אז אני לוקח את זה חזרה לבית שלו באופן אישי, אודות לכתובת שלהם על כל הניירת שלהם”, כתב טומלינסון בפייסבוק לצד תמונות מזירת הפשע.

“פשוט הנחנו שזה נפל לו מהמשאית, אז החזרנו את זה לבעליו החוקיים”, סיפר טומלינסון. “הרעיון שלי היה לתת לו לנקות את זה בעצמו ולהימנע מקנס, ולגרום לו להבין שאנשים לא מעוניינים בסוג כזה של התנהגות”.

למרבה הצער, הזבלן לא היה בבית כשהם הביאו אליו את הזבל שלו והגברים לא זכו לחזות באיחוד המרגש בין איש לזבל שלו. בלב כבד הם נאלצו להניח את הזבל על המרפסת הקדמית שלו והלכו. טומלינסון סיפר שהוא בטוח שהזבל שייך לאותו אדם, כי שכן שלו סיפר לו שהוא ערך ניקיון גדול בסוף השבוע האחרון.

ככל הנראה, הגברים לא יקבלו מכתב תודה על שאיחדו בין הזבלן לזבל שלו, אבל הם לפחות לימדו את איש הזבל שיעור באיך להיות בן אדם. יחד עם זאת, בגלל שהשם של טומלינסון מופיע עכשיו בכלי התקשורת, ייתכן שאיש הזבל ירצה לנקום בו, כיאה לנבלים. הרי, בעוד מה שהזבלן עשה לא היה חוקי, גם לא לחלוטין בטוח שלשים למישהו את הזבל שלו על המרפסת זה משהו שמותר לעשות.

אולי כבר היה עדיף אם אותו זבלן היה מקבל קנס על מעשיו, ישנם אנשים מבינים רק כשפוגעים להם בכיס.

 

Somebody dumped their rubbish in the bush, so I’m taking it back to their house in my ute personally thanks to their address on all their paper work.

Posted by Frederick Tomlinson on Saturday, July 11, 2015

 

Somebody dumped their rubbish in the bush, so I’m taking it back to their house in my ute personally thanks to their address on all their paper work.

Posted by Frederick Tomlinson on Saturday, July 11, 2015

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן