לאחר שאנשים צחקו עליה בחנות היא העלתה את התצלום הזה שעשה באזז

כל אחת רוצה להרגיש הכי יפה בעולם וגם מי שאוהבת את עצמה ואיך שהיא נראית עלולה להיפגע מהערות אגביות של אנשים. הבחורה הזו, רייצ’ל טיילור, בסך הכל נכנסה לסניף חנות בגדים כדי לרכוש לעצמה משהו כאשר האזינה לשיחה שהתפתחה בין אם לבתה שהרימה בדיוק גופייה ענקית ואמרה לאם “תראי! אני ומי שזה לא יהיה יכולות להיכנס לגופייה הזו ביחד! האם צחקה “כן! את יכולה!”. טיילור לא התאפקה ויצאה מסניף “Old Navy” כולה בדמעות. 

טיילור מתוך האינסטגרם שלה

מאחר והיא בעלת מידות גדולות השיחה הזו ממש הציקה וביאסה אותה לגמרי. “לא יכולתי להתאפק והתחלתי לבכות”, סיפרה בתקשורת, “אני מניחה שהאם והבת פשוט הלכו משם. בעלי הוציא אותי משם והלכנו לאוטו. ישבתי ובכיתי הרבה זמן אבל בסוף חזרתי לחנות וסיימתי את הקניות שלי”. במקום לרכוש פריטים אחרים היא שבה לאותו פריט שהסב לה אומללות, מדדה והחליטה שזה נראה מושלם עליה וכי היא תיקח את החולצה. היא גם העלתה פוסט שהפך ויראלי, אשר צבר מעל מאתיים אלף לייקים, בו סיפרה את עלילותיה שם וזכתה לפידבק ענק. הרבה תמכו בה ואי אפשר לא להתרגש ולשמוח עבורה. הסיפור באמת נותן הצצה לחייה של אשה שלא נולדה במשקל דוגמנית וההתמודדויות הקטנות ביום יום. “בסוף קניתי את החולצה כי נראית עזה בתוכה”. 

איני בטוחה שאין זה קמפיין למותג ההלבשה כי היא לא הייתה חייבת לציין אותם. היא פרגנה למידות הגדולות שהם מציעים ולכן אני טיפה סקפטית אבל עדיין מדובר בפוסט מרגש ומעולה וכזה שיכול באמת לתת לאנשים את ההבנה לגבי מה ערכן של מילים. 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן