הערסל החלומי הזה בא עם אמבטיה אבל יש קאץ’

אנחנו מוצפים בהמצאות מוזרות מדי יום, אך בעוד חלקן לא ממש פונקציונאליות, ההמצאה הזאת היא משהו שכדאי לעבור לגור בו ועכשיו. ערסל ה-Hydro Hammock, הוא התגשמות החלום הרטוב של כל מי שאוהב אמבטיות וערסלים כי כעת אפשר את שניהם ביחד! 

כפי שניתן לראות, הערסל-אמבטיה הזה נראה כל כך כיפי ונוח והוא אפילו מגיע בגדלים של זוגי ויחיד. יעני, חשבו שם על הכל. מעבר לכך, ערסל ההידרו כשמו כן הוא והוא עשוי מבד סינטטי אטום למים והוא גם די חזק. למעשה, הוא מסוגל להחזיק עד 50 ליטרים של מים יחד עם שני מבוגרים (בגרסה הזוגית).

אבל, לכל המצאה גאונית יש גם חסרונות. כדי לתלות את הערסל הזה, צריך עמודים או עצים חזקים למדי. גם המחיר די גבוה וידרוש מכם למכור כליה פחות או יותר. כסף לא אמור להטריד רק אתכם כי יוצר הערסל עצמו פנה לאתר Kickstarter, אתר למימון בידי קהל, והוא מנסה לגייס תמיכה בסך 50,000 דולרים.

מי שמתכנן לרכוש את הערסל, בגרסה הזוגית או גרסת היחיד, ייאלץ להיפרד מ-260-390 דולרים אבל במחיר הזה תוכלו רק להשיג את מנשא הבד שאפשר למלא בו במים. אם אתם רוצים להפוך אותו לאמבטיה חמה, צריך להוסיף למה שכבר שילמתם עוד 920 דולרים, עבור דוד מים נייד ומשאבה. אז בסופו של דבר זה יעלה לכם 1,200 דולרים. חתיכת הפקה.

אז אולי עד שהמחירים יהפכו לשפויים עבור כל מי שאיננו דונאלד טראמפ, אפשר פשוט לתלות אמבטיה מפלסטיק כערסל ולמלא אותה במים…? או למכור כליה אבל בעצם אז המצב הבריאותי לא ממש יאפשר לנו להנות מהערסל אם נשרוד את הניתוח. בקיצור, תסתפקו במה שיש!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן