רגע מתועד: תינוקת בעגלה מתגלגלת למסלול הרכבת (וידאו)

הסיוט של כל הורה קרה לאיש הזה, סבא לנכדה קטנה, אשר לא שם לב כאשר העגלה נשמטה והתגלגלה לפסי הרכבת. מדובר בשניות שהן לא פחות מתופת שקשה לאמוד. האיש לא נותר אדיש וקפץ לפסים כדי להושיע את הקטנה, כאשר הרכבת דהרה אליהם. אין ספק, זה היה עלול להסתיים בנסיבות טרגיות אבל היא ניצלה. הודות למצלמות האבטחה, הדרמה נלכדה בעדשה ואמנם האיכות זוועה אבל הרעיון המצמרר עובר.

הסבא בן ה-62 הוא אולי האדם האחרון שיקבל מעתה רשות מההורים לטייל עם הנכדה אבל לפחות הוא גם יצא גיבור היום והוכיח אומץ לב. אשתו והאם עצמה שהו לידו והרכבת שדהרה לכיוונם הייתה רק מאה מטר מהם. הסב עצמו לא הספיק לקפוץ חזרה ונאלץ לברוח מהר בדרך כזו שהצילה אותו. התקרית המבהילה הזו נקלטה ב-CCTV ומדובר באירוע שנראה כמו לקוח מסרט פעולה. בהחלט לא החומרים הרגילים שהמצלמות תופסות.

מהבדיקה עולה שהסבא כנראה עזב בטעות את העגלה כאשר פנה לדבר עם בתו לגבי הכרטיסים. כשקלט זאת כבר היה מאוחר והעגלה התגלגלה לה. הם פונו לבית החולים ושם טיפלו בחתכים של הילדה וגם מצבו של הסבא בסדר יחסית. איזו חתיכת טראומה ליום אחד. בואו נגיד כך, האיש לא יהגג “רק על הפסים, רק על הפסים”.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן