חבורת עובדים העלתה סרטון בהשראת דאעש ושילמו על כך ביוקר

זה ישמע נורא ולא ניתן להתעלם מהזוועות מבית היוצר של דאעש אבל גם לא ניתן להתעלם מכך שהדימיון בין הטרוריסטים מהמזרח להפקת ריאליטי זדונית במיוחד גדול במיוחד. נראה שהם מנסים “גימיק” רצחני חדש כדי “לספק את הסחורה” לתקשורת המערבית בדרך חולנית ומעוותת יותר מפעם לפעם.

הסטייל שלהם כבר הפך לטרנד של הומור שחור דפוק והיו כאלה שהחליטו לשחק אותה “ג’יהאדי ג’ון”. האחרונים ששילמו על כך, לא בחייהם, אבל במקום עבודתם, הם החבורה הזו מ-HSBC בבריטניה, שחשבו שזה יהיה מגניב להעלות סרטון כאילו היו באמת חבר’ה מדאעש. 

סף אחמד ושתי קולגות. בדיחה לא מצחיקה שגבתה מחיר משלה

שישה עובדים כנראה לא חשבו ממש לעומק בכל הנוגע לתדמית החברה או עתידם המקצועי והתחפשו, בדימיון מסוים, לאנשי דאעש באוברולים שחורים כאשר הבחור שהוצא “להורג” לבש כתום, הסמל של הנדונים למוות. צעקות “אללה אכבר” נשמעו והאיש שאמור לכאורה לשסף את הגרון מחזיק במתלה מעילים הדומה לסכין.

כן, להומור מעוות אין גבול. הם צחקו מהקטע אבל לצחוק הזה יש מחיר יקר. החבורה העליזה חטפה את שלה והבחורים, המשתייכים לצוות המשפטי, יצטערו על הרגע הזה כי כעת יהיה להם הרבה זמן להתאמן מול המראה על החזות הדאעשית לאחר שכולם איבדו את עבודתם.

יחסי הציבור הגרועים בעולם ברגע זה. צילום: Jamie Lorriman

“לא נסבול התנהגות כזו”, אמר דובר החברה, “החלטנו לפטר את המעורבים. החברה רוצה להתנצל על הסרטון המחריד”. הסרטון עצמו, הנמשך שבע שניות, עלה לאינסטגרם אבל נמחק מאז. טוב, לפחות לא ערפו את ראשם, שיגידו תודה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן