7 טיפים לסטודנטים ישראלים עצלנים של כותבת עבודות להשכיר

אם אתם סטודנטים חרוצים, הדברים הבאים צפויים להרגיז אתכם. הם מתייחסים לתופעה רווחת בשוליים של האקדמיה, ומערבת לפעמים גם סטודנטים מצטיינים. בעל המאה הוא בעל הדעה זה לא רק מטבע לשון שמתייחס להשפעה הקריטית של החינוך האפור על איכות ההשכלה והציונים אלא גם לקיצורי דרך באקדמיה. מי שיכול להרשות לעצמו לשלם עבור עבודות קונה לעצמו זמן פנוי, ציונים טובים ובסופו של דבר גם תארים.

זו רק דוגמה:

 

אין דרך יפה להגיד שאני כותבת עבודות בשביל סטודנטים, אבל כן אפשר להתפלפל בנושא: למה רק לעשירים מותר לתרום כספים ולקבל דו…

Posted by ‎קרן חי חילוץ אקדמי‎ on Saturday, May 16, 2015

חופשת הסמסטר קרבה עלינו לטובה. כל מי שהיה סטודנט מגלה בשלב כלשהו שהוא ממתין לתחילת הלימודים ולו רק כדי להיחלץ מעומס המבחנים והעבודות. אחדים מתייאשים ופונים לכותב עבודות מקצועי.

לא רק סטודנטים עצלנים פונים לאופציה הזו, לפעמים גם בלת”מים באמצע החיים כמו היריון, חתונה, נסיעה לחו”ל או בלת”ם אחר מביאים סטונדטים ישרים לרוב לפנות לכותבי העבודות. אם כבר חטאתם, הנה כמה טיפים, כפי שסיפרה לי כותבת עבודות מדופלמת:

  1. כתיבה אקדמית היא עסק רציני, ולכן יקר. אם מבקשים ממכם פחות מ-80₪ לעמוד יש סיכוי שהעבודה אינה מקורית ולא נכתבה במיוחד עבורכם אלא כבר כתובה ואולי אפילו כבר קיימת במאגרי עבודות, מצד שני, גם מחיר מופקע לא מראה בהכרח על עבודה מקורית. בדקו גם את הסעיפים האחרים.
  2. קל יחסית לאמת תהליך של כתיבת עבודה, שימו לב עד כמה מתעניין הכותב בהנחיות, בחומר העזר, השגת המאמרים וכדומה. אם לא התנהל שום תהליך של דיון על נושא העבודה, אישורו מול המרצה והשגת החומר הרלוונטי, היזהרו. בקשו לראות טיוטא של העבודה בתהליך הכתיבה. מעטים, אם בכלל, יטרחו לזייף עבודה שנראית בלתי גמורה.
  3. שם העבודה צריך להינתן על ידי כותב העבודה! שם שנראה לא שייך או מסגיר פער חשוד עשוי לחשוף בקלות שלא אתם הכותבים. תתפלאו אבל רבים נופלים בסעיף הזה. כנראה שהם התעצלו אפילו לקרוא את העבודה שהכינו עבורם. 
  4. השמועות מספרות שתוכנות לאיתור העתקות נמצאות כבר בשימוש המתרגלים והמרצים. אם כבר שלמתם על עבודה במיטב כספיכם אל תתעצלו וגגלו משפטים נבחרים במנוע החיפוש, רק כדי לוודא שהטקסט מקורי.
  5. עדיף לעבוד מול אדם פרטי מאשר מול חברה כי בחברה תאלצו לשלם פעמיים, גם לכותב העבודה וגם למתווך.
  6. שפר מזלכם והגשת העבודה הקנויה עברה בשלום? אל תסתכנו בשימוש חוזר בה. אין לכם מושג למי, אם בכלל, נשלחה במקביל.
  7. התעורר חשד? השקר הטוב ביותר הוא האמת: הסבירו שנעזרתם בעריכה מקצועיתעזרה אקדמית.

לינקים שופכים עוד אור על העולם האפל של קניית העבודות ניתן למצוא כאן, אבל בינינו, מי שמתחמק מהעשייה האקדמית מחמיץ את תהליך הלמידה עצמו ובשביל זה אנחנו שם, נכון? בעולם האמיתי זה עלול להתנקם בכם. ראו הזוהרתם.

*הכותבת היא מרצה למיניות, גוף ומגדר בקולנוע ותרבות פופלארית. למידע על הרצאות קרובות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן