11 טיפים חכמים לבחירת לבוש קייצי יעיל וקריר יותר

הקיץ בפתח וכבר יצא לי החשק לעבור אותו. הלחות הבלתי נסבלת, הדביקות באוויר, הזיעה הניגרת, שום דבר לא יכול לקרות בעונה זו של השנה כשבעיקר רוצים להסתובב עירומים ברחוב. אבל האם נועדנו לסבול או שיש כמה כללים שכדאי לשנן לפני שיוצאים לרכוש את השמלה המושלמת ההיא שראינו בחלון הראווה.

אומרים שבישראל אין בכלל אופנה או סטייל ובטח לא בקיץ כשקרוקס וגופיות בטן תמהוניות משתלטים על כל חלקה טובה אבל עדיין, אפשר לעבור את הקיץ הנוראי בקלות יחסית עם מקפידים על כמה דברים.

1. להקפיד על בגדים משוחררים

במילים אחרות: שחררו את מחוך החנק או את הגופיה הצמודה הזו שמבליטה הכל. בד צמוד לגוף מחמם אותו וכל סימן של זיעה ניכר עליו. מיותר! ככל שפחות בד ייגע בגוף אתם תחושו קרירים יותר. כן, שמלת מקסי תקרר אתכם יותר משורטס וגופיה צמודה.

2.  להחליף חזייה

מכירות את הרגע הזה בו חזרתן הביתה והדבר הראשון שאתן רוצות זה להעיף את החזייה המרופדת מחום אימים, זו שהשאירה סימן אדום ולח? זו הסיבה שכדאי להמיר את העסק ומהר. העיפו מחייכן בקיץ את חזיית הברזלים מעודדת ההזעה לגופיית כותנה נעימה. 

 

3. להימנע מבדים שלא נושמים

יש בדים דקים שלא נושמים וכאלה שכן, מומלץ ללכת על כותנה טובה, ויסקוזה וכאלה. בערב, כשקריר יותר, שמלת המשי המושלמת שרכשת יכולה להיות אלטרנטיבה. פוליאסטר ושאר בדים סינתטיים קולטים חום וזיעה ולא ממש נושמים אז עדיף לשמור אותם לימים קרים יותר או בערבים. טבעי זה עדיף. בטח בקיץ.

 

4. אם כבר סריגים אז מאווררים

לא, הכוונה היא לא לשלוף את הסוודר מאלסקה באוגוסט אלא אם אתן מתלבטות בין שתי חולצות סרוגות בעדינות אז עדיף לחשוב מאיפה האוויר יבליח. 

 

5. להקפיד על כביסות

לפעמים אין כוח לכבס את הבגד הקליל כי אנחנו מניחות “מה הוא כבר קלט” כאשר הלכת איתו יום אחד אבל תתפלאו, הוא ספג מספיק ועדיך פשוט להעיף לכביסה או אפילו לניקוי היבש. 

 

6. להימנע מתכשוט יתר על הבד

לס איז מור בקיץ ועדיף להשאיר את שמלת הנצנצים הכבדה לעונה אחרת. אביזרים, תכשיטים וכל מיני דברים כבדים על הבד רק יגרמו לך להזיע ולהתעצבן שמכל הבגדים שמת את זה. הרעיון הוא להסיר ממך כמה שאפשר ושרשרת דבוקה לצווארון השמלה לא תעשה את העבודה אלא אם את מנסה להתעלל בעצמך ולדמות חניקה.

 

7 כובע ענק, צעיף קליל, משקפי שמש יצילו אתכן

זה הזמן לחשוב שאתן כוכבות קולנוע מפעם, כמו איזו אודרי הפבורן שהתהלכה לה עם משקפי שמש וצעיף קליל שיגן עליה מהחום. הרעיון הוא להסתתר מהשמש כמה שניתן כדי להגן על העור וגם כדי לעשות צל. בישראל זה באמת חובה ומומלץ כובע קש ענק שיגן על פניך.

 

 8. לשים ג’קטים ללא ביטנה 

אין סיבה בעולם להוסיף שכבה לזו קיימת. אחת זו מספיק לימי תופת אלה ובעוד שביטנות זה מקסים לימי הסתיו במקרה זה מדובר במזוכיזם מחויט.

 

9. תיק קטן לצד ולא תיק ענק על הגב

אם אתן לא סטודנטיות אז אין סיבה להיתקע עם ילקוט מחמם על הגב האומלל. לכו על תיק קטן ככל הניתן שיונח בקלילות על הצד. גם כדי שלא יכביד עליכן ולא יחמם את גופכן למוות

 

10. לא לפחד מקרדיגן דקיק מבד נושם

בהחלט כדאי לאמץ את השיק הבדואי, של כיסוי מלא, אבל מאחר ואתם כנראה לא תעשו זאת מומלץ לזרוק עליונית קרירה, סריג קל עם שרוולים ארוכים כדי לגונן על העור. לפעמים זה מקרר אפילו למרות שזה נראה ההפך. 

11. להקפיד על צבעים בהירים

חובבות הלוק הגותי אמנם ידלגו על הסעיף הזה אבל כדאי ללבוש בגד לבן או כל צבע בהיר שלא יקלוט שמש. כלל פשוט כל כך וקל לאמץ. אז אם תתלבטו בין שתי שמלות לערב הלוהט, לכו על הלבנה למרות כל מה שאומרים על חובת ה”שמלה השחור והקטנה” בארון.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן