שירות חדש של כלבים בלוויות מספק לאבלים נחמה מופלאה

סנדי דל לוקה בדיוק התאבלה על מות אביה כאשר כלבה בשם לולו התקרבה אליה. בהתחלה סנדי חשבה שזו הכלבה של בעל המקום אבל אז הבינה שהיא עובדת שם ושתפקידה הוא בדיוק לעשות את מה שעשתה ברגישות: לנחם אבלים וזה עוזר. יותר ויותר כלבים הופכים למנחמים ברגעי האבל המסורתיים במקומות שונים באמריקה ואם להאמין לסנדי, הוא היה בדיוק במקום ובזמן הנכון כדי לתת לה הרגשה טובה יותר, ככל הניתן. 

לולו. מנחמת משפחות מושלמת

“היא הביטה לתוך עיני וזהו, הייתי גמורה”, סיפרה סנדי ל-abc, “היה נראה שהיא ידעה בדיוק מה הייתי צריכה. לוויה זו לוויה אבל הכלבה הזו עשתה שירות למשפחה והאווירה הייתה יותר כמו של חגיגה”. לא שבאמת היינו צריכים עוד הוכחה שכלב הוא באמת חברו הטוב והנאמן של האדם אבל נחמד לראות איך אנשים יודעים למנף את תכונתם המופלאה. כבר זמן רב שבני אדם נעזרים בכלבים לעידוד מוראל, לצרכים תראפויטים, להפגת הבדידות וכעת הם הכתובת גם ברגעים הכי עצובים בחיים, כשאנשים נפרדים מיקיריהם. 

לדעת מארגני הלוויות ב”באלארד-דוראנד” לכלבים יש יכולת לשפוך אור ואופטימיות כאשר האווירה קשה ומעיקה. הם מצליחים לרכך בני אדם, לעורר בהם גם אופטימיות ומשהו בעיניהם בהחלט ימיס אותם ולשניות ישכיח את הסבל. בסוף יוצא שבני המשפחה ניגשים לכלב המעודד ומסיחים את דעתם מהיום הכבד שנחת עליהם. מדובר ב”טרנד” ממש מבורך ונקווה שמישהו ירים פה את הכפפה כדי שאוכל לראות ברגעים של צער עמוק כלבלב מקסים ולא איש דת המנסה למכור לי תהילים.

דרך abc

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן