אחד מפריטי האופנה הכי מגוחכים משנות ה-90′ עושה קאמבק

אני לא יודעת מה איתכם, אבל בפעם האחרונה שהפאוץ’ היה פופולרי זה היה בניינטיז, או אז זה נחשב לדבר הכי מגניב בעולם. אבל במבט לאחור והתבוננות באלבום התמונות שצולמו בפילם, זה כנראה אחד הטרנדים האופנתיים המכוערים ביותר אי פעם, ומי שהמציא את זה צריך להיכנס לכלא. אוקיי, כנראה שלא, אבל זה ממש מכוער.

מה שהיה שיא האופנה באייטיז והניינטיז, הפאוץ’, או בשמו האמריקני המתאים fanny pack, הובן כטעות אופנה איומה במשך השנים. אך לאחרונה הוא חזר, והפך לדבר הכי מגניב בקרב צעירים, בעיקר תלמידי קולג’ בחו”ל. למעשה, אם תחפשו את ההאשטאג #fannypack באינסטגרם תמצאו יותר מ-110,000 תוצאות, כאשר רוב המשתמשים די משבחים את הדבר המגוחך הזה.

נראה כי סטודנטים הם בין האשמים העיקריים לקאמבק של הפאוץ’, והיצרניות השונות לא יכולות להיות מאושרות יותר. חברות רבות טוענות שיש מגמת עלייה עוד משנת 2010, אבל השנה הייתה השיא שלהם.

תהיתם למה לעזאזל הפאוץ’ חזר לאופנה, סיבה אחת לכך היא נוחות. “הפאוץ’ קטן מספיק כדי לשים בו את כל מה שצריך, כמו מפתחות, תעודת זהות, כסף ומכשיר סלולרי, והוא מאפשר להשאיר את הידיים חופשיות”, מסבירה תלמיד מכללת וייק פורסט, אליזבת קוגן. גם ההתפשטות והעלייה בפופולריות של פסטיבלי המוזיקה עשתה את שלה, כשבעצם מדובר באותו קהל יעד של תלמידי קולג’, שמחפשים דרך נוחה לשמור על חפצי הערך שלהם כשהם מבלים.

 

השינוי היחיד מהניינטיז והאייטיז הוא אולי המיקום בו שמים את הפאוץ’, והוא נלבש בנקודה נמוכה יותר על המותניים. “זה נוח יותר ללבוש את זה מקדימה ולסגור את זה בגב, כך שמה שבפנים נגיש יותר”, סיפרה מדי, סטודנטית מאוניברסיטת אלון. “אבל כל עוד מישהו מרגיש בטוח בעצמו ללבוש את הפאוצ’, אין דרך נכונה או לא נכונה ללבושה אותו”

לעניות דעתי אם זה לא עבור ריצה או ספורט אחר – וגם אז מדובר בפאוצ’ים מאוד מסוימים ומותאמים לספורט – עדיף למות מאשר להיתפס חי עם פאוץ’. ואפילו לא דאוויין ג’ונסון וג’ארד ליטו המדהימים לא יעזרו לשכנע אותי שזה נראה טוב.

 

Team Fannypack bumbag fannypack summer openair berlin

A photo posted by Michelle O&39;Brien (@michobrien) on Jun 9, 2015 at 11:05pm PDT

 

 

fannypacksstore62rockstillyscrew

A photo posted by Tilly&39;s Chandler FashionCenter (@tillyschandlermall) on Jun 2, 2015 at 4:29pm PDT

 

 

Two fanny packs in one day for my granddaughter, and now she wants another one owls fannypacks bumbags

A photo posted by Carol Gill (@grammiecarolg) on Jun 12, 2015 at 5:27pm PDT

 

NYC thedarkknight ironman overthehill letthemselvesgo fannypack

A photo posted by @cemiddletoniv on Jun 14, 2015 at 6:22am PDT

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן