זה החיבוק הדרמטי שהעמיד אצטדיון שלם על רגליו

איך ניתן לבשר לאדם צעיר שהוריו נהרגו? זו אחת המשימות הכי בלתי נסבלות ביקום אבל מישהו חייב לבצע אותה, בדרך כלל אלה השוטרים שדופקים בדלת ומגלים לאחר את הנורא מכל. הפעם האתגר הקשה הזה נפל על שוטר שנאלץ לבשר לבני המשפחה כי ההורים האהובים לא ישובו עוד. אי אפשר לדמיין את הכאב וההלם שחוו. 

במאי 24, 2015, ריילי ואמילי פורטי רכבו על האופנוע שלהם בטקסס כאשר נהג שיכור נכנס בהם. ההורים לחמישה נהרגו במקום. השוטר אריק אלסון נקרא למקום ונאלץ לספר לילדי המשפחה על האובדן הנורא. כאשר הגיע לבית מי שפתח את הדלת היה הבן, קאזי, שהיה לבדו. “זה היה מצב מאוד מטריד”, סיפר השוטר ל”באזפיד”. השוטר ישב לצד הנער בן ה-18 ולא ממש ידע מה לעשות. הבחור היה שבוע לפני טקס הסיום בבית הספר שלו והטרגדיה טלטלה אותו לחלוטין.

“אמרתי לו שהוא עוד יצעד בטקס הסיום!”, נזכר השוטר, “ההורים שלך ישבו במקומות הראשונים מגן עדן ואני אהיה שם. אני אשב במקומם. אני אשמור עליך”. סיפור טרגי זה נחקק אצלו בלב מאחר וגם לו יש נערה בת 18 שסיימה את לימודיה. האיש עמד במילתו והופיע בטקס הסיום כמובטח. התצלום הפך ויראלי ונגע באנשים מכל העולם. השוטר חיכה לקאזי מיד לאחר שקיבל את תעודת הסיום שלו. כל האצטדיון עמד ומחא כפיים למחווה יוצאת הדופן.

אלסון פרץ בדמעות באותם רגעים: “אם אתה לא בוכה אין לך לב”, הוא אמר. קאזי אמר לו שהוא לא יכול לתאר במילים כמה זה היה חשוב עבורו. “לראות את השוטר מברך אותי היה הדבר הכי חשוב לי בעולם, היה ממש נחמד לראות שאכפת לו ממני וממשפחתי ושלא היינו עוד מקרה עבורו”. הבחור קיבל הרבה מאוד תמיכה מהקהילה מאז האסון וברגעים כאלה אי אפשר לא למחות דמעה ולדעת שישנם אי שם בחוץ אנשים עם לב ונטולי אינטרסים.

קאזי הוסיף שלמרות שהוריו לא היו נוכחים פיזית בטקס הוא יודע שהם היו איתו. 

השוטר העלה אצלו על וול הפייסבוק את התצלום שחיבר יחד שני זרים:

 

אחיו של קאזי העלה גם סרטון מטקס הסיום: 

This was such a special moment. Thank you class of 2015 for making this such a memorable occasion for our family. So proud of you @kazz418 I love you so much. Throughout all of this you have been so strong and we are so proud of you. Thank you for being such a great brother. I am so excited to see what the future holds for you. I know mom and bubba are so proud of you. Again, love you brother and thank you for being who you are.Kazzie Portie

Posted by Blake Henning on Saturday, 30 May 2015

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן