זה הראיון של שי שטרן עם מני נפתלי שלא רצו שתראו

לפני כשבועיים היה אמור להיות משודר ראיון עם מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה שתבע את שרה נתניהו, במסגרת התוכנית “שי שטרן בשידור” בערוץ 10. ממש לקראת השידור הראיון נגנז ולא שודר

אנשים רבים חשבו שביטול הראיון נעשה משיקולים פוליטיים. ברגע שהיה ברור לבכירי ערוץ 10 שבנימין נתניהו לא מתכוון לוותר על תואר “שר התקשורת” הם כנראה החליטו שעדיף להם לא להרגיז את מי שבסופו של דבר יקבע אם הם ימשיכו לשדר או ירדו מהאוויר. מערוץ 10 נמסר ש”השינוי נעשה משיקולי עריכה”.

אך הראיון שערוץ 10 ערכו החוצה צץ לו ביוטיוב תחת החשבון “מני נפתלי”, ולפחות נכון לעכשיו הוא זמין לצפייה במלואו לכל דורש (בכלל לא מן הנמנע שערוץ 10 ידאגו להוריד אותו במועד מאוחר יותר, אז מהרו לראות כל עוד אפשר). לפני כמה ימים הראיון עלה במלואו גם באתר של The Marker, אך הורד ממנו תוך זמן קצר בשל איום בתביעה מצד ערוץ 10.

במהלך הראיון נפתלי מספר על תקופתו כאב הבית של מעון ראש הממשלה, ורמז שנעשו שם דברים הכי כשרים: “אין לי בעיה, עשיתי כל דבר שביקשו, אבל אתה מגיע למצב שאתה עושה דברים שהם אסורים”, הוא אמר.

לגבי התביעה, נפתלי אמר: “אני רוצה שיהיה צדק. התביעה עומדת על 600,000 שקל, שאם תשאל אותי, אני יכול גם להוכיח, אני עברתי דברים… שזה גרושים. יש לי בעיה להגיע למשהו שהוא, כמו שנקרא, פשרה”. כשהמראיין שי שטרן שאל אם הוא מוכן לעשות סולחה עם שרה נתניהו, נפתלי ענה: “אני לא יכול להסתכל לה בפרצוף, איך אני יכול לסלוח?” 

לאחר שבוטל הראיון בערוץ 10, נמסר ממשפחת נתניהו ל-The Marker: “הדברים חסרי שחר, אף אחד לא פנה אלינו לתגובה ולא יידע אותנו על ראיון כלשהו בערוץ 10. הדברים פשוט לא היו ולא נבראו. צר לנו שאתם ממשיכים לשתף פעולה עם הכזבים, ההכפשות וקמפיין הרשע וההשחרה שמנהל מני נפתלי למעלה משנה כדי לפגוע בראש הממשלה וברעייתו וכדי להוציא מהמדינה כספים שלא כדין”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן