תקנון תחרות טבעת אירוסין של דיימונד

בין חורימבה מדיה בע”מ, חברה המאוגדת תחת דיני מדינת ישראל, אשר מקום מושבה הוא דב גרונר 19, תל-אביב (להלן: “חורימבה”), ובינך, אזרח ישראל ותושב ישראל, אשר כתובתו הרשומה ופרטיו הינם כפי שמילאת בטופס ההשתתפות בתחרות, להלן “היוצר”.

1. תנאי כשירות: כשיר להשתתף בתחרות כל אדם אשר מתקיימים בו כל אלה: (1) הוא אדם  אזרח ותושב מדינת ישראל; (2) הוא בגיר, מעל גיל 18, ובעל כשרות משפטית להכנס להסכם זה; (3) הוא לא הוכרז פושט-רגל, חייב מוגבל באמצעים או בצורה כלשהיא אחרת הוגבלה כשרותו להשתתף בתחרות זו; (4) הוא אינו עובד, ספק שירותים, קבלן, לקוח, מפרסם או בכל צורה אחרת קשור לחורימבה (4) הוא בעל חשבון ברשת החברתית ‘פייסבוק’ אשר מופעל על ידו ועל ידו בלבד; (5) הוא לא הורשע בכל עבירה פלילית אשר יש עמה קלון, ואו עבירה על פי חוק המחשבים.

2. מהות התחרות: חורימבה מדיה פירסמה פוסט באתר חורים ברשת ובפייסבוק ובו תזמין אנשים לפרסם תגובה שתיוצר על ידי המשתמש לטובת התחרות. מבין תגובות שיוגשו יבחר עורך האתר את הטובה ביותר על פי שיקול דעתו המקצועית, כאשר זו תזכה את יוצריה בפרס, בכפוף לכך שכל זכויות הקניין הרוחני ביצירות הזוכות יעברו לבעלותה של קוקה קולה והיא תוכל לעשות בהן שימוש מסחרי מכל מן וסוג.

3. המבצע יחל ביום א’ בתאריך : 21.5.15 בשעה: 16:00  ויימשך עד 30.6.15 בשעה 17:00. 
בדף המותג של חורימבה שכתובתו: facebook/holesnet

5. היוצר מאשר כי התכנים שנוצרו על ידיו, הינם מקוריים ונוצרו על ידו בלבד, וכי הוא בעל כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים. היוצר מצהיר ומתחייב, כי התכנים, כולם אינם מועתקים מכל גורם כלשהו, לרבות מאתרי אינטרנט אחרים ו/או יצירות אחרות ו/או כל מקור בלתי מוכר אחר ו/או חתום על ידי אדם אחר, כי לא נעשה כל שימוש שהוא בזכויות של צדדים שלישיים, וכי אין בשימוש בתכנים ו/או בהצגתם כל הפרה של זכויות יוצרים ו/או הפרה של זכויות קניין רוחני מכל מין וסוג שהוא. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל,  היוצר מצהיר ומתחייב כי לא יעלה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בקשר עם הזכויות המוסריות בתכנים.

6. היוצר מצהיר לגבי התכנים כי הוא האדם היחיד אשר יצר את התכנים, או לחילופין, מקום בו צד שלישי יצר את התכנים, קיבלתי את הסכמתו של היוצר כאמור להשתמש בתכנים אלה, וכן קיבל את הסכמתו להעביר לחברה ואו למי מטעמה את הזכויות בתכנים כמפורט בכתב זה. מובהר כי בכל מקרה שבו אדם אחר יצר את התכנים, היוצר מצהיר מפורשות כי לחברה ואו למי מטעמה אין כל אחריות בגין  כל נזק, חבות, הפסד או הוצאה שייגרם כתוצאה מכך וכל האחריות בקשר עם האמור וכל נזק שייגרם יוטל עליו.

7. היוצר מצהיר ומאשר כי צדדים שלישיים שנוטלים חלק בתמונות, סרטונים או קטעי וידאו/שמע מכל סוג שמועברים לחברה ומשולבים בתכנים (להלן: “הסרטונים”) (לרבות כל גורם ששמו ו/או תמונתו מופיעים/נזכרים בקטע אודיו/שמע, מפיקים, במאים, יוצרים וכיו”ב) נתנו את הסכמתם מראש ובכתב להשתתפות בסרטונים ללא תמורה ולעשיית שימוש בתכנים כמפורט בכתב זה על-ידי החברה.   

8. בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל היוצר מתחייב לפצות ו/או לשפות את החברה ו/או מי מטעמה, מיד עם דרישתן הראשונה, בגין כל נזק אשר ייגרם להן כתוצאה מתביעה ו/או דרישה ו/או טענה שלו ו/או של כל צד ג’ שהוא (לרבות של  כל משתתף בסרטון כלשהו) בקשר עם זכויות היוצרים של החברה בתכנים על כל מרכיביהם ו/או בקשר עם הפרה של דיני הגנת הפרטיות.

9. היוצר מתחייב כי: (1) תוכן התשובות אינו מוציא דיבה, פוגעני, מפר פרטיות, פוגע בזכויות יוצרים, מסית לגזענות, מסית לאלימות, מכיל דברי תועבה או בכל צורה אחרת פוגע ברגשות הציבור או מפר את חוקי מדינת ישראל; (2) תוכן התגובה יפורסם על ידך אך ורק באמצעים חוקיים והוגנים, וזה לא יבצע כל מניפולציה, הטעיה או שיבוש על מנת לקבל אהדה או תמיכה מצדדים שלישיים. 

10. החברה רשאית לבחור שלא להעלות ולהציב יצירה בדף המותג או בדף חורמיבה, או להסיר יצירה מהן בכל שלב שהוא, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ולמשתתף לא תעמוד כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין האמור.

מובהר ומודגש כי הצבתן או אי הצבתן של יצירות בדף המותג ו/או בדף חורימבה תתבצע לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. אין בהצגת יצירה בדף המותג ו/או בדף חורימבה, משום כל התחייבות ו/או הודעה מצד החברה ו/או חורימבה על זכייה צפויה או אפשרית.

11. מערכת חורים ברשת תעניק את הפרס ליוצר שזכה בציון הגבוה ביותר בתחרות על פי שיקול דעת עורך מערכת חורים ברשת. הפרס: זיכוי לרכישה ב”דיימונד פקטורי” בשווי 1,350 שקלים. 

12. לצורך השתתפות בתחרות, היוצר יידרש לספק לחורימבה מידע מזהה הכולל את: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני ותאריך לידה. פרטים אלה ישמשו את חורימבה אך ורק למטרת תחרות זו.

13. היוצרים הזוכים בפרסים מצהירים כי מסרו מרצונם החופשי את התכנים לחורימבה והם מתירים לה לקדם אותם למטרותיה.

המשתתף מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין כל שימוש שייעשה בתכנים על פי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי של החברה, והכל מבלי לקבל ממני הרשאה נוספת ו/או לשלם לי תמורה בגין השימוש כאמור, למעט כמפורט להלן.

14. חוריבמה רשאית לפסול כל משתתף בכל מקרה בו יתעורר חשד סביר כי המשתתף הפעיל מניפולציה, ביצע מזימה או קנוניה לצורך אהדה או שכר את שירותיהם של מקדמים מקצועיים לצורך השתתפות בתחרות. כמו כן, חורימבה רשאית לפסול כל משתתף בכל מקרה בו יתגלה כי אותו משתתף השתמש בכלים שאינם הוגנים, הציף את חבריו, גרם נזק לעצמו או לחורימבה או ביצע כל פעולה אחרת, אשר לשיקול דעתה הבלעדי של חורימבה  היווה פגיעה בתחרות עצמה.

15. החברה רשאית לשנות ו/או להחליף את זהות הפרס (כהגדרת המונח לעיל) ו/או את כמותו ו/או להוסיף עליו פרסים נוספים לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. עדכונים לעניין זה יפורסמו בדף המותג. ידוע למשתתפים כי השתתפותם במבצע זה הינו למטרת השעשוע ולשם ההנאה המושגת מעצם ההשתתפות במבצע. במידה ויחול שינוי בפרס עליו הוכרז, לא תהיה למשתתפים כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם האמור.

16. קניין רוחני וזכויות יוצרים: על ידי השתתפות בתחרות, המשתתף מקנה בזאת לחורימבה רשות לעשות שימוש בשמו, דמותו, כינויו ויצירותיו, לרבות התגובה ואו הכיתוב שפרסם באמצעות האפליקציה וכן בתמונת הפרופיל של המשתתף לצרכי התחרות וכן לצרכי קידום עסקיה של חורימבהבמידת הצורך, ועל פי דרישותיה של חורימבה בה, ישתתף המשתתף (הוא ו/או בגיר מטעמו) באירוע יחסי ציבור לקידום עסקיה של חורימבה. חורימבה תהיה רשאית לפרסם את הסטטוס, וכן את זהות המשתתף, בכל מדיה אשר תבחר לעשות כן, לרבות בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה או המודפסת. שימוש על פי סעיף זה יבוצע ללא שתהא זכאי לכל תמורה.

17. חורימבה תהיה רששאית על פי שיקול דעתה לתקן או לשנות תקנון זה מכל סיבה שהיא, וזאת באם תחפוץ לעשות כן, כאשר הסעד היחיד לו יהיה זכאי המשתתף הינו ביטול השתתפותו.

18. הרשאות ופרטיות: לצורך שימוש באפליקציה והשתתפות בתחרות תידרש לספק לחורימבה מידע פרטי וכן הרשאות לחשבון הפייסבוק שלך. בנוסף למדיניות הפרטיות האחודה של חורימבה, חורימבה תהא רשאית (אך לא חייבת) לשמור את המידע אשר היוצר סיפק באמצעות האפליקציה או בהשתתפות בתחרות, וכן לפרסמו לאחרים, וכן לקבל את פרטי הקשר המלאים שלו מפייסבוק. כמו כן, תהא רשאית חורימבה להשתמש באפליקציה על מנת לפרסם בשם היוצר את הסטטוס שכתב באפליקציה, או את דבר זכייתו.

המבצע אינו קשור, ממומן, נתמך או מנוהל בכל דרך ואופן על ידי Facebook. כל המידע אשר יימסר על-ידי המשתתף יימסר לחברה ולעוזרת לחברה ו/או למי מטעמן, ולא ל- Facebook. השימוש במידע שיימסר על ידי המשתתף יהיה לצורך קידום מכירותיה של החברה בלבד. למשתתף ו/או למי מטעמו לא תעמוד כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי Facebook ו/או מי מטעמן בקשר עם מבצע זה.

19. כללי: תקנון זה מהווה את ההסכם היחיד בין המשתתף ובין חורימבה והוא ישונה אך ורק על ידי חורימבה בהודעה בכתב; תקנון זה גובר על כל הסכם, הסכמה, הצהרה או אמירה שנעשתה בין חורימבה ובין המשתתף, בין אם בכתב ובין אם בעל-פה, לצרכי התחרות. על התקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל וכל סכסוך הנובע ממנו יובא אך ורק לבית המשפט במחוז תל-אביב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן