צפו: נערה מתוקה במדי בית הספר הולכת מכות עם נער מגודל בסרטון ויראלי לא צפוי

לפעמים המראה יכול לתעתע. כך גם במקרה המזעזע שלפנינו של אלימות בין בני עשרה. נערה בת 14 במראה תמים של מדי בית ספר ושיער בלונדיני אסוף בקוקיה צולמה במעשה בריונות שלא יבייש אף כנופיית רחוב.

הנערה תועדה באמצעות מצלמה של טלפון נייד צועקת ומאשימה נער שבבירור נראה הרבה יותר גבוה ממנה. במשך דקות ארוכות היא חוזרת שוב ושוב על אותה השאלה “למי אתה תקרא? לבן הדוד שלך? הוא לא יכול ללכלך עלי, אתה מבין?!” ומוסיפה: “אני לא רוצה להרביץ לך… יש לך מזל…” היא מקללת אותו, מושכת בחולצתו ומאיימת עליו בעוד שהוא באופן מאוד לא צפוי פשוט ממשיך לעמוד שם. השיא מגיע כשהיא לא עומדת בהבטחתה ופשוט מחטיפה אגרוף לפרצוף של הקורבן שלה.

הסרטון צולם על ידי חבורה של צעירים שהיו עדים למקרה ומזהירים את הנערה שהיא עלולה להסתבך בצרות. בתגובה היא לועגת למצלם ושואלת “אתה מצלם את זה בטלפון שלך? אתה טיפש אם אתה עושה את זה!” הסרטון הועלה בפייסבוק לעמוד “בריטניה הצעירה והעשירה” ומהר מאוד הפך ויראלי ורשם עד כה יותר מ-2.7 מיליון צפיות עם שלל תגובות, ביניהן לא מעט מחמאות לנער על כך ששמר על שליטה עצמית ולא נגרר להתגרויות שלה למרות הסיטואציה המשפילה.

הנערה, לעומת זאת, ספגה ביקורת רבה, בין היתר גם בגלל סלנג הרחוב הג’מאייקני שהיא מנסה לחקות. “כבוד לנער! איזה כוכב, ברור שהוא חונך היטב” כותבת אחת המגיבות “ולגבי הנערה, היא מגעילה! ההורים שלה בטח מאוד גאים במופקרת השפלה הקטנה שלהם”. 

מספר גולשים הצליחו לזהות שהסרט צולם בקרויידון שבבריטניה וכ-15 שעות לאחר שפורסם הסרטון, הוא הגיע גם לידיעת המשטרה והנערה נעצרה.

הנערה נשמעת מאיימת על הנער שלא ימכור באזור סמים כך שעדיין לא ברור מה גרם לכל האירוע וגם לא מי הרשע האמיתי בכל הסיפור הזה.

דרך: Daily Mail

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן