הבחורה הזו יצאה ל”100 ימים ללא פחד” בהם התמודדה עם כל החרדות זו אחר זו (וידאו)

לכל אחד מאיתנו ישנם כמה פחדים בחיים שאנחנו מתפללים שלעולם לא נצטרך להתעמת איתם. הפחדים שלי הם די ברורים: ג’וקים, לעמוד על קצה גג של גורד שחקים, צניחה חופשית, כאלה ואין מצב שתראו אותי מנסה להתעלות על עצמי. טוב לי באיזור הנוחות שלי בכורסה בבית. אבל בחורה אחת אמיצה בשם מישל פולר החליטה לצאת ולהתגבר על פחדיה בפרויקט “100 ימים ללא פחד”. לא נעים לומר, אבל הפחדים שלה הם באמת כלום לעומת הג’וקים שלי, אבל אולי הם גם יופיעו באחד האתגרים שלה.

הארט דירקטורית מונצואלה, המתגוררת בניו יורק, החליטה להתמודד עם מה שהכי הלחיץ אותה עד כה: יום ללא סמרטפון, לצבוע שיער, להסיר שיער ערווה בשיק ברזילאי ועוד. היא מתעדת בסרטון כל “עימות חזיתית” עם הפחד והמטרה שלה לא היה בהכרח להתגבר על פחד אלא לחיות את החיים במלואם. היא הרגישה שאינה ממצה את החיים ובדרך זו היא זוכה להיזכר מהו אנדרנלין. העובדה שהיא שברירית מהמצב ובאי ודאות רק עוזרת לה לחוות את הרגעים בהנאה מוגברת.

הסרטונים נועדו להעניק השראה לאחרים לצאת החוצה ולהתמודד עם הפחדים המעכבים. כאמור, אני אשאר בבית. יום בלי סמרטפון? נשמע כמו חלום. את זה אני יכולה בהחלט. הכי גיבורה אני.

לעשות פירסינג באוזניים

 

לתרום דם

 

לעשן

 

 

לעשות שעווה ברזילאית

 

 

לדבר בפני קהל

 

 

 

לרכב על שור מכני

 

 

לצבוע שיער

 

 

יום ללא הסמרטפון

 

 

סיכום ביניים:

 

דרך Bored Panda

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן