הבחור הזה הציל את חייה לפני שלוש שנים ועכשיו שינה אותם שוב מקצה לקצה

החיים האלה באמת לא מפסיקים להפתיע. קמרון היל הוא אחד מהפרמדיקים שהגיעו לפני שלוש שנים לביתה של מליסה דום, 20, בטמפה-פלורידה. דום שכבה שם על המדרכה מול ביתה בתוך שלולית של דם לאחר שנדקרה 32 פעמים על ידי האקס שלה, רוברט לי ברטון.

“זה היה כל כך נורא שאי אפשר היה אפילו לזהות שהשיער שלה בלונדיני”, סיפר הפרמדיק. דום נדקרה בפנים, בגב, בכתפיים, בזרועות ושהתה בבית החולים במשך שלושה שבועות, לפי הדיווח של Tampa Bay Times. המסכנה אף עברה שבץ ופגיעה עצבית שגרמה לשיתוק חלקי של הפנים.

 

כנגד כל הסיכויים דום יצאה מבית החולים על שתי רגליה ומאז היא עורכת דין ומתמחה במקרים של אלימות בתוך המשפחה. האקס, ברטון, הודה באשמה וכעת מרצה את גזר דינו בכלא. רצה הגורל ו-עשרה חודשים לאחר הפציעה נפגשו השניים שוב, דום והמציל שלה, במהלך הרצאה שהעבירה בכנסיית Clearwater. מאז דרכיהם לא נפרדו. השבוע, שלוש שנים אחרי, החליט היל לשנות את חייה בפעם השנייה. דום הוזמנה להגיש את הכדור הראשון במשחק של ה-“Tampa Bay Rays” והופתעה כשנמסר אליה כדור עם הכיתוב “התינשאי לי?”. מיותר לציין שהתשובה היתה חיובית.

“כשאני מסתכלת אחורנית על הלילה הנורא ההוא”, סיפרה דום, “אני לא יכולה שלא לחשוב גם על הדבר החיובי שקרה בזכות זה – הכרתי את קמרון. הוא האיש שחיכיתי לו. סיפור האגדה שלי!”.

הסיפור הזה מוקדש לכל אלה שכבר מזמן לא מאמינים באגדות 🙂

דרך: THE BLAZE

תמונות: Facebook

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן