האישה הזו חשבה שתציין יום הולדת 100 לגמרי לבד אך אז קרה דבר ממש לא צפוי

אישה שתחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-100 החודש, הפכה להיות סנסציית אינטרנט לאחר שנכתב עליה פוסט בפייסבוק שהפך ויראלי.

וויני בלגדן שאיבדה את בעלה, מעולם לא ילדה ילדים ונותרה בדמי ימיה ללא משפחה שתקיף אותה ותדאג לה. למעשה, מלבד המטפלים שלה, אין לה איש בעולם, או לפחות כך היא חשבה.

יום אחד, אנשי תחנת הרדיו של ה-רדיו BBC העלו פוסט לפייסבוק ובו כתבו:

“הגברת הזאת בת ה-99 שנולדה וגדלה בעיירה שפילד שבאנגליה, תחגוג את יום הולדתה ה-100 בסוף החודש. אין לה משפחה בכלל וכמעט ואין לה מגע עם העולם החיצון, מלבד המטפלים שלה.

נשמח לחגוג לה את ציון הדרך המשמעותי הזה ולערוך לה יום הולדת מיוחד. האם תוכלו לעזור?

בתור התחלה, נשמח אם וויני תקבל כרטיסי ברכה ומכתבים, כדי שתפתח איתם את היום הגדול. אם אתם בעניין, תרשמו לנו בתגובות ושתפו את הפוסט כדי שנגיע לכמה שיותר אנשים. אתם יכולים לתת לה את המכתבים והכרטיסים באופן אישי, או לשלוח לכתובת של תחנת הרדיו. זאת הפתעה, אבל נעדכן אתכם ככל שנתקדם”.

אלפי אנשים הגיבו ברשת ובאופן אישי ואף התחייבו לדאוג להכל- החל מארוחת פיש אנד צ’יפס ועד למאה ורדים.

צוות בית האבות שבו מתגוררת גברת בלגדן נדהם מהתרחשות העניינים והודה על המחוות אדיבות של אנשים זרים, שרק רצו לשמח אישה בודדה ביום הולדתה:

“איזה רגע נפלא ומרגש עבורנו. אנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות את פניה של וויני, כאשר תבין עד כמה שהיא מיוחדת. היא תאהב לחלוטין כל תגובה, מתנה וכרטיס ברכה. אתם הפכתם את היום שלה לכל כך מיוחד. היא קוראת לנו ‘המשפחה הקטנה שלה’ ואנחנו לחלוטין המומים מטוב הלב שלכם. היא באמת גברת מיוחדת מאוד וכולכם עזרתם להפוך את היום הזה למיוחד, ממש כמותה”.

המתנות שהובטחו יקרות ומיוחדות:

בדרן קברט הציע להשתתף בחגיגת יום ההולדת, סלון יופי הבטיח חבילת פינוק ומוצרי טיפוח, חברת אביזרי וינטאג’ הבטיחה לשלוח סט חרסינה לתה.

חברת פיצה הבטיחו להאכיל את הגברת ואורחיה במהלך היום הגדול. בעלי החברה כתב בפייסבוק: “הכירו את וויני, תנור הפיצה שלי. הוא נקרא על שם סבתי שהיתה אמורה להיות בת 100 השנה גם כן. אגיע בשמחה ואאכיל אותך ואת חברייך הסעודת יום ההולדת”.

אין דבר מרגש יותר, מהתארגנות של אנשים לטובת מישהו אחר. זה אפילו מרגש יותר,  כשמדובר בגברת חביבה, שחשבה שתחגוג את יום הולדתה לבדה ולא ציפתה שאלפי אנשים יהיו לה באותו היום למשפחה שמעולם לא היתה לה.

 דרך: Mirror

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן