מסתמן: 15 שנה בפנים על סקס בחוף הים

ביולי שעבר נעצרו ג’וס קבלרו ואליסה אלוורז, זוג חרמן במיוחד שיצא לבלות בחוף הים. הם קיימו יחסי מין מלאים בחוף הים במשך 25 דקות, הלכו לישון, התעוררו ואז התחילו לעשות סקס לעיניהן של המשפחות ההמומות שבילו באותה שעה על החוף. 

“הם היו עסוקים בעניינם במשך 25 דקות”, סיפר אחד הנוכחים בחוף. על פי עדויות, לאחר שסיימו הם טבלו כמה דקות בים ואז חזרו לחוף והלכו לישון. “הם שכבו על החוף וישנו שם במשך שעות. חשבנו שהם מתים, אבל אז הם התעוררו, התחילו להתכרבל ואחרי כמה זמן התחילו לעשות את אותו דבר שהם עשו קודם”, סיפרה עדת ראייה אחרת.

אתמול עמד למשפט הזוג השובב, ונראה שהתוצאות של ההרפתקה המינית הפומבית שלהם הולכת להיות כואבת במיוחד. השניים הורשעו תוך 15 דקות, ולמרות שהשופט עדיין לא הכריז על גזר הדין, משפטנים מעריכים שיש סיכוי לא רע שהם יקבלו את העונש המירבי הקבוע בחוק על פעילות שכזאת: 15 שנים בכלא. בלי קשר לעונש המאסר, השניים נרשמו כעברייני מין, תיוג שוודאי יקשה עליהם להמשיך את חייהם כרגיל.

הסיבה: קבלרו הוא עבריין מורשע, שישב כבר בכלא למשך 8 שנים על סחר בקוקאין. מכיוון שהוא השתחרר מהכלא לפני פחות משלוש שנים, סביר להניח שהשופט יטיל עליו את העונש המקסימלי. התובע המחוזי צפוי לבקש עונש מאסר גם על אלוורז, אך היא ככל הנראה תשב קצת פחות זמן בפנים. התובעים גם אמרו שהם מתכוונים לבקש עונשים כבדים כי השניים היו תיירים בפלורידה בזמן הפשע, והם רוצים שהעונש יהיה “שליחת מסר” לזוגות חרמנים נוספים על כך שהתגופפות פומבית ממש לא מקובלת בפלורידה. 

נקודה למחשבה אם אתם מתכוונים לנסוע בקרוב לחופשה בדיסניוורלד. 

דרך Uproxx

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן