הבית הזה הוא החלום הרטוב של כל אוהב לגו

מוגש באמצעות גורו – פרויקטים חדשים מקבלן

כילדים אנחנו נהנים לשחק בצעצועים שלנו וכמבוגרים אנחנו אוהבים לאסוף אותם וכמה שיותר. האדריכל ג’פרי פלטייה, מסיאטל, אוהב גם לשחק בלגו שלו וגם לאסוף חלקי לגו ויש לו את אחד מאוספי הלגו המגניבים ביותר שנראו. “מאז שהייתי ילד קטן, תמיד אהבתי לגו”, פלטייה מספר, “זו כנראה הסיבה בגללה אני אדריכל היום – זה פשוט נתן לי השראה”.

כשהוא והבעל שלו, כריסטופר פאסקו, עברו אל ביתם החדש עם ילדיהם, הם שיפצו אותו והכינו חדר מיוחד לאוסף הלגו הענק של פלטייה שמכיל 250,000! חתיכות לגו. הם בנו בחדר מדפים מותאמים אישית בהם אכסנו את הלגו בתוך 153 קופסאות ו-189 מגירות. הלגו מתחלק לפי צבע, גודל ושימוש, כך שקל למצוא כל מה שדרוש בעת הצורך. יש בו מגירות שכוללות אפילו לגו מזהב! תמצאו גם קובעי לגו, ראשי לגו ואפילו מגירה לאוכל של אנשי הלגו. הרי, הם נתקפים רעב מידי פעם, לא?

היצירות בלגו של פלטייה מרשימות לא פחות והאיש מיישם בהצלחה רבה את כישורי האדריכלות שלו במשחק הילדים הפופולרי הזה. בזמנו החופשי, הוא אוהב ליצור כל דבר אפשרי בלגו ועד כה הוא בנה ספינה, חללית, גורד שחקים – הכל על טהרת הלגו. תאמינו או לא, הוא אפילו בנה את הבית שלהם בלגו! שגם הוא אגב, נראה במקור כבית לגו צבעוני ומצועצע אשר יצר בעבר. משום מה, אין חרדה בבית הזה מלדרוך על חתיכת לגו ולזעוק מכאבים.

החדר הזה הוא מושלם ומכל מה שיש בו התרשמתי הכי מבית ההלואין בלגו, אותו חג מפחיד שחל בסתיו. רק שלא יתפרק לו עד שאגיע יום אחד לבקר.

 דגם הלגו של הבית של פטייה ומשפחתו

 המקור

מימין לשמאל: בית הלואין מלגו ודגם של ספריה

חללית

גורד שחקים

דגם הספינה

חדר הלגו

לגו מוזהב

מגירה שמוקדשת כל כולה לראשי לגו

כובעים

דגמי לגו

מגירה שמוקדשת כולה ללגו כחול

המשפחה עם חדר הלגו המגניב ביותר

דרך: dailydot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן