צפו במקרטני מבצע לראשונה את הלהיט של הביטלס “Another Girl”

מתברר שגם בימים בהם עולם הבידור והתרבות עסוק בעיקר בפיטמה של ריהאנה או למי נדחפה הלשון של מיילי סיירוס יש עדיין אירועים מרגשים בעלי ערך היסטורי ומוזיקלי. אירוע כזה שכל כך הרבה מעריצי ביטלס בכל העולם היו הורגים כדי לראות במו עיניהם.

הרגע הזה קרה כאשר פול מקרטני נתן ביצוע לראשונה אי פעם בהופעה ללהיט האהוב והידוע “Another Girl”. רק כדי שיהיה ברור, הביטלס מעולם לא ביצעו את השיר מול קהל ואף חבר ביטלס לא עשה אותו סולו. אז כן, מקרטני עשה מהלך בלתי נשכח כשהחליט להפתיע את הקהל ולהגיש להם את הטראק החמישי מאלבום “Help!” אשר יצא ב-1965.

ב”ניפון בודוקאן” בטוקיו ביצע מקרטני את השיר האהוב, 49 שנים לאחר שהופיע לראשונה ביפן. בזמנו הוא הופיע מול הקהל האוהד ביחד עם להקת הביטלס כאשר היו בסבב הופעות שהוביל אותם גם לפיליפינים. היה זה בקיץ של 1966 וכעת, ב-2015, מקרטני נרגש להופיע שם שוב והודה לקהל הנאמן. מדובר בסגירת מעגל ועצוב קצת לקלוט שהביטלס כבר לא להקה ואנחנו לא הופכים צעירים יותר. כשאני מביטה במקרטני בהופעה קשה לי לא לחוש החמצה שלא הייתי בימי הזוהר ההם ושלא חוויתי את הטירוף בזמן אמת.

איפה ישנן עוד להקות כמו הלהקה ההיא? כל מה שקורה במוזיקה זו טרגדיה מתמשכת. לאיכות כמעט ואין מקום וגם אם זמרת ממלמלת שיר בלי היגיון או משמעות אבל יש לה תחת יפה היא זוכה להכרה. בקושי צומחות להקות באמת חכמות כמו הביטלס, כאשר למילים ולחן הייתה משמעות. לצערנו אין תיעוד רשמי אלא רק קטע מסרטון שצילם מעריץ מהקהל אבל היי, לא נתלונן נסתפק במה שיש!

הנה הביצוע בלייב, האיכות אכן לא להיט ועדיין, מרגש:

דרך Time

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן