סטודנטית איימה לשים קץ לחייה בגלל אהבה נכזבת עד שהגברים האלה הופיעו

צרות במערכות יחסים רומנטיות יכולות להכאיב כמו כאב פיזי. לפעמים לא צריך להגיע לכדי פרידה כדי שהמצב יהיה בכי רע. במצבים כאלה, אנשים נוטים לעשות המון דברים שהם עלולים להתחרט עליהם, וחלקם אף עלולים לעלות להם בחייהם.

סטודנטית אחת בסין בדיוק עברה משבר במערכת היחסים שלה עד כדי כך שהחליטה כי לחייה אין עוד טעם. היא טיפסה לגג של בניין בן 13 קומות באוניברסיטת ביי פאן למחשבה מדינית בעיר ייאנצ’ואן בה היא לומדת ואיימה לקפוץ. 

למזלה הרב, קבוצה של נערים רכובי אופניים שבמקרה עברו באזור הבחינו בה ומיהרו לעזור. הם אספו 20 סדינים ופרסו אותם לרווחה ביניהם למרגלות הבניין עליו עמדה הסטודנטית, למקרה שהיא תקפוץ או תיפול. לאחר שעה בה הנערים המסכנים עמדו עם הסדינים פרוסים בידיהם הגיעו סוף כל סוף מכבי האש המקומיים עם סולם וכריות לרכך את הנפילה. לבסוף, עלה אל הגג אחת המרצים וגרר את הצעירה הרחק מקצה הבניין וחייה ניצלו.

אז נכון, אם הבחורה הייתה מחליטה לקפוץ הסדינים לא היו עוזרים. אם היא באמת הייתה קופצת היא הייתה עלולה ליפול בין הסדינים ולהתרסק אל מותה, או ליפול על אחד הנערים ולהרוג אותו. אך העובדה שהם היו שם והיה להם אכפת עשויה להיות הסיבה שעזרה להציל את חייה לבסוף, מעין מחווה סימבולית שכזו.

דרך: rocketnews24

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן