כך “שיפרו” נשים את שלט החוצות “האם הגוף שלך מוכן לחוף?”

נשים יזמו מחאה חדשה נגד כרזה ברכבת התחתית בלונדון של Protein World, רשת לתזונת ספורט, בלשון “האם הגוף שלך מוכן לחוף?”(?Are you beach ready). נשים רבות לא אהבו את זה. הן טענו שהפוסטר, עליו מופיעה בחורה צעירה וחטובה, הוא סקסיסטי וגורם לנשים להרגיש רע עם הגוף שלהן.

המוחות השחיתו במחאה את הפוסטרים כאשר נשים רבות גם הצטלמו בביקיני לצד הפוסטרים, כשהראשונות היו הבלוגריות פיאונה לונגמאווייר וטארה קוסטלו. היו גם כמה גברים שמחו בדרכם בביקיני משלהם.

בהמשך הוקמה קבוצת מחאה בפייסבוק בשם “כל גוף מוכן” (each body is ready). “אנו יודעות שאין גוף אידיאלי. כולן שונות והגוף של כל אחת מוכן כשהן אומרות שהוא מוכן. חוף הים צריך להיות עבור הנאה והרגעות, לא עבור ביקורת והשוואה”, אמרה מיי גיבס, אחת הנשים העומדות מאחורי הדף. “זו תזכורת למפרסמים שלציבור אכפת והוא ישמיע דעתו. זו תזכורת לכולנו שלמפרסמים תמיד יש אג’נדה, שלא תמיד עולה בקנה מידה עם הצרכים של האינדיבידואל”.

 היו גם כמה גברים שהצטרפו למחאה.

המחאה מאז התפשטה לרוב הרשתות החברתיות וכעת גם הועלתה לאינטרנט עצומה שקוראת למפרסמים להוריד את הפוסטרים, עליה חתמו יותר מ-35,000 אנשים. רשות לסטנדרטים בפרסום בבריטניה הודיעה כי היא בוחנת את הקמפיין, בעקבות 33 תלונות שהגיעו אליה. המפרסמים מצידם מכחישים שמדובר בקמפיין סקסיסטי וטוענים ש”זה חבל שב-2015 עדיין יש מיעוט שלא מתמקד בלחגוג את אלו ששואפים להיות בריאים יותר, חטובים יותר וחזקים יותר”.

Yes we are

Posted by Eachbodysready on Tuesday, April 21, 2015

In case you thought we were being slimmest or strongist or any other ‘ist this got sent in by the wonderful Ed demonstrating his powerful photoshop techniques! Cor blimey guv.

Posted by Eachbodysready on Wednesday, April 22, 2015

Lorna is more than ready thank you kindly!

Posted by Eachbodysready on Tuesday, April 21, 2015

 

דרך: huffingtonpost, buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן