מה עומד מאחורי הטרנד המתפשט של חשפניות בלוויות

מיליארד סינים לא טועים ואם הם קובעים שחשפניות זה המחזה המרומם ביותר בזמן הלוויה אז הצדק כנראה איתם. הבעיה היא שבזמן שאתם מתחממים על הרעיון הממשלה הסינית קצת פחות נלהבת וכבר מתכננת להחרים את הקונספט הזה שהיה יכול להיות טוויסט נחמד לסדרה “עמוק באדמה”. הטרנד הלוהט תפס כותרות לאחר שתצלומים מהלוויה בעיר הנדן הפכו ויראליים בזכות חשפנית שהסירה את חזייתה מול הורים וילדים. אכן, אירוע לכל המשפחה.

המצולמת הייתה אחת מבין שש חשפניות שהוזמנו לאירוע המורבידי. אבל לפני שאתם ממהרים לטיסה הבאה לסין לתפוס הלוויה כדאי לדעת שהטרנד המתפשט הזה לא יישאר עוד הרבה זמן, אם זה תלוי בגורמים רשמיים בסין. הרעיון מאחורי ההתפשטות הוא לעזור לאנשים החיים לעכל את המוות, לחגוג את החיים תוך כדי האבל ובגדול, לרומם את מצב הרוח ולהפוך את הטקס המדכדך לאטרקטיבי ומשמח מעט יותר. אנשים סיפרו שבלי זה הם סירבו להופיע כדי לחלוק כבוד אחרון.

חלק מהחשפניות באירועים האלה אפילו נצפו רוקדות עם נחשים. לא ברור מה הקשר בין זה לפרידה מאדם יקר אבל כנראה שהגופות הקרות היו מתות לקצת אקשן כזה.

גורמים בסין מתכוונים לפעול לצד המשטרה כדי לבלום את התופעה. יוזם הלוויה הוויראלית נקנס ב-11 אלף דולר. אמנם, הטרנד החדש עשוי להיתפש כבעל טעם נפגם אבל אין זה עניינו של איש איך נפרדים בני המשפחה מאהוביהם. אבל בסין כמו בסין, הכל מתקשר לממשלה ואין דבר כזה חופש בחירה באמת.

מה שבטוח, לא תראו את הטרנד מגיע בישראל. אבל היה יכול להיות נחמד לומר “על גופתי המתה אתן תרקדו בלוויה שלי”.

 

דרך Cosmopolitan

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן