ההספד הכן להכאיב של אב לבתו הפך ויראלי

אבות לא אמורים לקבור את הבנות שלהם. מולי פארקס היתה רק בת 24 כשהיא מתה ממנת יתר של הרואין, אחרי כמה שנות התמודדות עם התמכרות לסמים. משפחתה תמכה בה לאורך כל הדרך וניסתה לעזור לה להגמל אבל זה לא עזר.

כעת, כשהמאבק הסתיים, האבא טום החליט לא להסתיר את הסיבה בגללה מולי נפרדה מהעולם. בהספד מרגש וכן, הוא סיפר את כל מה שיש לספר על הבת הקטנה שלו, כולל ההתמכרות הקטלנית להרואין שגזלה אותה ממנו. בסוף ההספר ביקש טום בקשה אחת בלבד: אם אתם מכירים מישהו שהתמכר לסמים, אל תנטשו אותו. עזרו לו לנסות להתגבר ואל תשכחו שכל עוד הוא נושם יש סיכוי להציל אותו.

מולי אליס פארקס, 24, שגרה במנצ’סטר, מתה במנצ’סטר ב-16.4.2015, כתוצאה ממנת יתר של הרואין. 

היא נולדה ביורק, מיין, ב-13.3.1991. בת לטום ופטי פארקס.

מולי סיימה את בית הספר התיכון Old Orchard Ceach ב-2009 ולמדה שנה אחת בקולג’ SMCC עד שההתמכרות שלה השתלטה עליה […] היא נהנתה מתיאטרון, אופנה, קריאה – במיוחד מסדרת ספרי “הארי פוטר” ותמיד נזכור את האישיות חסרת הפחד שלה והליפסטיק האדום שהפך לסימן ההיכר שלה. במהלך המסע שלה בחיים היא עשתה החלטות רעות רבות, כולל הנסיונות שלה עם סמים. 

היא נלחמה בהתמכרות שלה להירואין במשך לפחות חמש שנים וכמעט מתה בעבר ממנת יתר. המשפחה של מולי אהבה אותה אהבת אמת וניסתה לתמוך ככל שניתן בזמן שהיא נאבקה עם התמכרותה להירואין, שכבר שנים הורסת צעירים ומשפחות בטווח הגילאים הזה.

[…]

אם אתם מכירים מישהו שנאבק בהתמכרות, המשפחה של מולי מבקשת שתעשו כל מה שניתן כדי להיות תומכים ותנחו אותם לגמילה לפני שיהיה מאוחר מדי.

טום ובתו. איבד אותה להרואין.

לאחר שההספד הזה הפך ויראלי, האב פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא סיפר שהוא לא מחפש סימפטיה ורק רוצה להעלות מודעות. “למרבה הצער בשביל מולי האהובה שלנו זה היה מאוחר מדי. אני מקווה שהבת שלי מוצאת עכשיו את השלווה שהיא חיפשה בימיה על כדור הארץ”.

.I’m not looking for sympathy but I want people to know that our lives are made up of the choices we make and for some…

Posted by Tom Parks on Friday, April 17, 2015

דרך BuzzFeed 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן