דבר אחד שאנשים מפספסים בפרשת חולצת מסלול שקד “חושבת שאנסו אותך?”

רק כדי להבהיר: חולצת סיום מסלול שקד, עם הכיתוב “חושבת שאנסו אותך?”, שצולמה בסוף השבוע ועוררה זעם גדול בפייסבוק, לקוחה היישר מפס הייצור של ארז אפרתי והיא בגדר הטרדה פוגענית לכל מי שקורא אותה.

בעיני זה פשע להסתובב עם חולצה כזו בציבור. המחשבה על מישהי שנאנסה נתקלת בחולצה הזו מצליחה להרתיח את הדם.

אבל כדאי לנתח את המסר הסמוי שבחולצה הזו ושל מי שלובש אותה. גולש כתב:

“אם אני מצליח להיכנס למוח המעוות שהגה את זה אז הכוונה היא שאם את חושבת שאנסו אותך, אנחנו סיימנו מסלול שקד תחשבי איך אנחנו מרגישים. האונס שלך קטן עלינו. משהו בסגנון. וכל פרשנות הופכת את זה לגרוע יותר”.

הכיתוב מלווה בהמחשה של בחורה אוחזת באיבר מינה בכאב. למה דווקא בחורה ולא בחור? כי הרעיון הוא שהמסלול היה כל כך גברי שבהשוואה אליו היו הם כולם נקבות בזויות. כי זו המשאלה האמיתית שמתחבאת בלב המאצ’ו הגברי, וככה הוא יכול בו זמנית גם להכריז עליה וגם להכחיש אותה: להיות אישה, להיות נחדר, להיות נחדרת.

אין זו המצאה של הוגי החולצה חלילה, גם בהוליווד המסחרית, זו שמנסה לפנות לקהל הרחב ביותר, תמצאו לצד האלימות הכי הברוטאלית גם קלוז אפים חשקניים וליטופי מצלמה רכים על הגוף הגברי, ובעיקר על הגופים הגבריים ומנופחים ביותר, של שוורצנגר הצעיר. כי רק ככה, במסווה של אלימות מדממת, מותר בתרבותנו לבטא את התשוקה שמסתתרת שם באמת. זוהי ההומוסקסואליות של המיינסטרים. מעוותת, עלובה ועצובה. כמהה למגע שנאסר עליה ומוצאת פרצות (תרתי משמע) לצרוך אותו בכל זאת.

אז דמיינו את בחורינו שוכבים יחדיו במארבים, זוחלים במחילות אנאליות ונקיקים, אוחזים נשקים פאליים ונוטפים זיעה גברית. כי גבר אמיתי הוא מי שאנסו אותו, וככל שאנסו אותו יותר כך הכוונה שהוא חושל וחוזק יותר. כי לפעמים שיא ההומואירוטיות וההומוסקסואליות נמצאות דווקא בלב הסחיות, אצל מי שבטוח שהוא גבר אמיתי. אז רחמו על מי שממציא ולובש חולצה כזו, הוא זקוק לרוך ולחמלה שאסור לו לבקש.

הפוסט המקורי:

“חושבת שאנסו אותך?” סוף מסלול שקד אוג’ 12.קניון עיר ימים, נתניה אפריל 2015. קבלו בגרסת המציאות את “מיטב” חיילינו. אז …

Posted by Aviv Gonen on Saturday, April 25, 2015

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן