אז מה אפשר לעשות עם MyIdol?

אם יש לכם את החברים הנכונים (או הלא נכונים. תלוי בפרספקטיבה), יש סיכוי די גדול שפיד הפייסבוק שלכם מתחיל להתמלא בסרטוני אנימציה מטופשים, שמציגים גירסאות ממוחשבות של החברים שלכם רוקדים בחליפות מוזרות. אם תהיתם איך זה נעשה ואתם רוצים גם – אתם במקום הנכון.

לפלא שאחראי על הסרטונים האלה קוראים MyIdol. מדובר באפליקציה סינית לאייפון, שניתן להוריד גם במערב. למרות שממשק האפליקציה הוא בסינית, היא הפכה ללהיט בארצות הברית והתחילה לצבור ויראליות גם בארץ. ניתן להוריד אותה בחינם גם בחנות האפליקציות הישראלית של אפל – מה שאומר שאם יש לכם אייפון אתם במרחק לחיצה אחת מכל הקסם הזה. אם אתם רוצים להוריד דרך המכשיר ולא דרך אייטיונז, פשוט חפשו MyIdol בחנות האפליקציות.

לאחר שהורדתם את האפליקציה, הדבר הראשון שתצטרכו לעשות זה לסרוק אליה את הפנים שלכם. אחרי סרטון הדרכה קצר, תצטרכו להציב את המצלמה היישר מול הפנים, בזווית כמה שיותר ישרה, כדי שהקווים יתחברו לקו האמצע ולעיניים שלכם והמסגרת תהפוך לירוקה. לחיצה על המסך תשמור את הסריקה, ותבקש ממכם לבצע כמה התאמות פשוטות. 

לאחר שתסיימו, תוכלו סוף סוף להתחיל את העניינים הכיפיים באמת: לבחור תלבושות! בתחתית המסך בחרו באייקון השמאלי ביותר (חליפה), ובחרו את המאפיינים הרצויים לכם. ניתן להבין בקלות מה זה מה לפי האייקונים. שימו לב שהאפליקציה צריכה להוריד את הבגדים הרצויים מהאינטרנט, מה שיכול לקחת כמה רגעים. אתם יכולים להיות רגועים – בשלב זה כל החליפות והבגדים חינמיים.

לאחר שתתלבשו כרצונכם לחצו בפינה הימנית עליונה של המסך כדי לחזור למסך הראשי, ואז בחרו באייקון המצלמה כדי להכין סרטוני וידאו בכיכובכם. המבחר לא ענק אבל בטוח תמצאו דברים לטעמכם, כמו למשל שני סרטוני הביזאר שהכנתי לצורך ההדגמה:

ניתן גם להציב את הדמות שלכם בתמונות סטילס או בקבצי GIF נעים, על ידי האייקונים הימניים. פשוט נסו ובחרו את מה שבא לכם. כשמפסיקים לפחד מהסינית זה ממש פשוט. החברה שמפתחת את MyIdol סיפרה שהיא עובדת על גירסה אנגלית לאפליקציה. 

הבעיה האחרונה שצריך להתמודד איתה היא עניין השיתוף. בסין לא ממש משתמשים בפייסבוק ובטוויטר, ורוב אפשרויות השיתוף המובנות באפליקציה הן לרשתות חברתיות שלא מאוד מוכרות בארץ. כדי לשתף בפייס את הסרטונים המהממים שלכם תצטרכו קודם לשמור אותם בזכרון של האייפון (על ידי לחיצה על האייקון השמאלי, זה של אפליקצית התמונות). לאחר מכן תוכלו לשתף ישירות דרך האייפון לפייסבוק, טוויטר, ווטסאפ וכו’ כפי שניתן לעשות עם כל תמונה וסרטון ששמורים על המכשיר. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן