אב גוסס זכה לחוות אירוע מרכזי בחייהן של בנותיו שייאלץ להחמיץ

העולם מלא בסיפורים קורעי לב אבל זה בהחלט אחד המועמדים לתואר “הפוסט המרסק של השבוע” ורק יום ראשון. צ’ארלי קוונטוס, אב לשתי ילדות, גילה שהוא לא יזכה ללוות אותן בהמשך חייהן עקב גידול ממאיר שהתגלה בראשו. הוא החליט להפסיק את הטיפול המייסר כדי ליהנות מהזמן שעוד נותר לו יחד עם בנותיו.

מדובר בהחלטה קשה מנשוא, לנוכח העובדה שהוא ייאלץ להשאיר שתי ילדות צעירות שלא יראו את אביהן ברגעים החשובים בהמשך חייהן.

האב בן ה-42 ממיזורי נאבק עם הגידול במוח עוד כשהיה בן 26 אך החליט לפני שנתיים שמספיק זה מספיק. בינתיים קוונטוס ואשתו קורטני ביר החלו לעבוד בארגון מקומי הנקרא “Annie’s Hope” שעוזר לילדים להתמודד עם הצער שבפרידה.

בארגון בקי בירן החליטה שצריך לסייע לשתי הבנות של הזוג, זואי, 13 ומארן, 9 להתמודד עם האבל הצפוי להן כבר עכשיו. לאחרונה אחת הבנות אמרה לאבא שלה ש”אתה לא תהיה בחתונה שלי” וכי הבנות לא יזכו לריקוד המסורתי של האב ובתו.

בארגון המיוחד הזה הוחלט ליצור כמה שיותר זיכרונות נחקקים ומרגשים בין הבנות לאבא הגוסס באירוע שיהיה דומה לחתונה. קודם הבנות זכו לטיפול שיער ומניקור, שמו על עצמן שמלות יוקרתיות ונסעו בלימוזינה אל היעד.

הן הצטלמו עם האב, אשר נראה נאה בחליפת הטוקסידו לצדן כך שנשארו להן כמזכרת צילומים מהיום המרגש בחייהן. משם הם הלכו יחד לקאנטרי קלאב, אכלו טוב, רקדו ועשו כיף כמה שניתן. הן זכו כמובן לריקוד עם האיש היקר בחייהן.

על פי הדיווח, ההתרגשות הייתה רבה והאב הרים כוסית לחייהן של הבנות ואמר שהוא מקווה ש”הן יתחתנו עם אדם שיגרום להן להרגיש מיוחדות”.

הנה הסרטון, להצטייד בטישו, זה לא יהיה קל: 

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן