סטודנטית מתה לאחר שנטלה טבליות הרזיה מסוכנות: “היא נשרפה מבפנים”

אלואיז פרי, בת 21, הוחשה לבית החולים לאחר שנטלה כמות רעילה ביותר של טבליות להרזייה שהכילו חומר כימי מסוכן. בעוד שתי מנות נחשבו לקטלניות, היא נטלה שמונה. הצוות הרפואי עשה הכל כדי לייצב אותה אך זה היה חסר סיכוי, היא קרסה. אמה תיארה את רגעיה האחרונים: “היא פשוט בערה מבפנים”.

אלואיז פרי. תמונה: פייסבוק

טבליות ההרזייה הכילו DNP, חומר כימי תעשייתי רעיל ביותר. המשטרה חוקרת מאין הגיעו וכיצד הן משווקות.

רשות הבריאות האמריקנית הזהירה מפני צריכת תכשירים מרזים המכילים DNP שלדבריה “איננו מתאים לצריכה אנושית”.

פיונה פרי, אמה של הצעירה פרסמה קריאה המפצירה באנשים להימנע מגלולות המכילות את החור הרעיל:

“אלואיז לא הבינה עד כמה היו הטבליות מסוכנות, רובינו לא היינו מאמינים שגלולות להרזייה מסוגלות להרוג אותנו” DNP איננו תרופת קסם להרזייה כי אם חומר רעיל עד מוות.”

בימים האחרונים הופץ ברשת פוסט של הבלוגרית Little Miss Sunshine. להלן ציטוט מתוכו:

6 שנים אני כותבת בלוג אופנה ומתעסקת בדימוי גוף ובמידות גדולות. 6 שנים אני צופה בעולם משתנה מהצד. בגבי פרש יוצרת קולקציית ביקיני לשמנות שנחטפת מהמדפים, במעצבי עילית מעלים דוגמניות גדולות למסלולים, במגזינים מורחים דוגמניות במידה 46 על השער, בליין בריאנט מצפים את הסאבווי בניו יורק בנשים במידה 46 בלנז’ריי ובישראל הכל עומד במקום. למעט מעצבות בודדות, פיפה ובוטיקים נבחרים – נשים ממידה 44 פשוט מוקצות החוצה.

ובפעם הבאה כשאישה או נערה ימותו מאנורקסיה בישראל, או יתאבדו בגלל בריונות כולם ינידו בראשם מצד לצד ויתהו איך זה קרה. זה קורה כי שם למעלה במרומי מגדל השן של עורכי מגזינים, פורטלים ומעצבים יושבים אנשים שלא אוהבים נשים, אלא שונאים אותן. 
יושבים אנשים שגורמים לנו לחשוב שאפשר וצריך להיות בחודש 9 עם קוביות בבטן. שצריך לצאת מבי”ח עם ג’ינס. שצריך להיות במידות מסויימות כדי לצאת לשופינג בכיף עם חברות.
כי אם אני, ממרומי כל מה שעברתי עם המשקל שלי, ועם ביטחון עצמי בשמים, שעובדת בלדגמן מידות גדולות, בלנרמל את מי שאני, יוצאת מהקניון וכל מה שעובר לי בראש זה להרעיב את עצמי כדי להיכנס לג’ינס הארור ולהפסיק להניק את הבן שלי בשביל שהחולצות יעלו עלי, מה הפלא שנשים נשברות ונכנעות. אתן יפות בכל משקל, באמת.

מקור: buzzfeed  תמונות: פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן