הבחורה הזו לבשה אותם בגדים לעבודה במשך שלוש שנים בנימוק מעולה

אתן בטח מכירות את הסאגה הזו של לעמוד מול הארון כל יום ולשבור את הראש במחשבה מה ללבוש. בחורה אחת התמודדה עם הדילמה עם פתרון מקורי: היא פשוט החליטה על מערכת לבוש אחת ודבקה בה. וכשאני כותבת “דבקה” אני מתכוונת זה. במשך שלוש! שנים לבשה מטילדה קאל אותה חולצה לבנה מקסימה יחד עם מכנסיים בצבע שחור והיא שרדה כדי לספר לנו.

“רציתי פשוט לחסוך זמן ואנרגיה”, סיפרה קאל ל”ביזנס אינסיידר”. נמאס לה לקום בבקרים ולתהות מה לשים על עצמה לעבודה, מה שגרם לה לאחר בכלל למשרד. היא גם מאסה בתהיה אם הבגד הולם את מעמד הפגישות ובכלל, סוגיית הלבוש רק הכניסה אותה למתח.

היא עובדת במשרד פרסום קריאטיבי ולמרות שהרעיון ללבוש בגד זהה יוצא דופן הוא למעשה איפשר לה להפנות את היצירתיות שלה לתחומים מהותיים יותר. בלבוש הקבוע היא שידרה פאסון מקובע, שמרני, קלאסי וצפוי. אבל דווקא מזה ניתן להבין הרבה על אישיותה ואפילו להעריך את המהלך ששואב השראה מאנשים כמו סטיב ג’ובס שלא נפרד מהחולצת גולף השחורה והג’ינס שלו או מארק צוקרברג והטי שירט הקבוע שלו.

שלוש שנים. תלבושת אחת

ההסתפקות בשני פריטים קבועים בארון נועדה לחסוך ממנה החלטה אחת מעיקה מתוך רצף ההחלטות שעליה לקבל ביום. אבל לפני שאתם מעקמים את האף וחושבים לעצמכם עד כמה מטונפת הבחורה אז להירגע. קאל רכשה 15 חולצות משי זהות ושישה זוגות מכנסיים בצבע שחור כך שהיגיינה לא הייתה הבעיה. היא הוסיפה טאץ’ אישי מיוחד עם סרט דקיק בצבע שחור מעור שכרכה סביב הצווארון. מה שכן, קשה לדעת אם כל העמיתים לעבודה ואנשים אחרים בחייה באמת הגיבו באהדה לרעיון כפי שדווח.

“חיפשתי לבוש פשוט אבל לא ממש כזה שישדר אנונימיות”, סיפרה קאל, “לאחר מספר ימים של ניסיות לאתר את החולצה המושלמת מצאתי את זו. התאהבתי בחיתוך השרוולים והכפתורים לאלכסון. החולצה שידרה אישיות אבל לא כזו שמשכה יותר מדי תשומת לב”. קאל כתבה על החוויה במאמר מיוחד למגזין “Harper’s Bazaar” שמיד הפך ויראלי. היא לא האמינה שכל כך הרבה אנשים יראו בזה צעד חריג. התברר לה שהמהלך נתפש כפרובוקטיבי. בכל זאת, איזו אישה תזרוק מהארון את הרצון להתלבש יפה כל בוקר?

בסופי שבוע היא דווקא מרשה לעצמה להשתעשע קצת יותר. היא אוהבת שמלות צבעוניות, חצאיות ופריטים מיוחדים. מה אגיד לכם, הכתבה הזו רק עשתה לי חשק לקנות לעצמי בגדים. אבל לא מאותו דבר.

הקץ לדילמות בבוקר.

כשהיא מתלבשת בסופי שבוע היא מגוונת.

דרך Business Insider

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן