תלמידי תיכון ארגנו יום אנטי גייז בפלנל בבית ספרם

סטודנטים בתיכון McGuffey בקלייסוויל, פנסילבניה אירגנו יום ‘אנטי להט”בי’ בבית ספרם.

הסטודנטים תיאמו יום בו לבשו חולצות פלנל, רשמו את הכתובת: Anti gay על ידיהם והדביקו ציטוטים נבחרים מהתנ”ך על תאים של סטודנטים להט”בים. האירוע נערך בתגובה ל’יום של שתיקה’ שאורגן על ידי הברית הלהט”בית-סטרייטית (GSA) של בית הספר, ונועד לעורר מודעות לביריונות כלפי להט”ביים.

“הגענו ביום חמישי וגילינו תלמידים רבים לובשים פלנל, מבלי שהבנו למה” מספרת זואי ג’ונסון, תלמידה בת 16 וביסקסואלית. “אנשים הוטרדו ופתקים הושארו בתאים (לוקרים) שלהם. גם קראו לנו בכל שם גנאי אפשרי”.

המחאה האנטי גאה כללה כמה עשרות סטודנטים שנראו גאים מאוד במעשיהם ואף העלו תמונות מחוייכות און ליין. ג’ונסון מספרת שחלק מהתלמידים העלו קטעים מהתנ”ך לאינסטגרם ותייגו חברים גאים לכיתה. אף אורגנה רשימת לינצ’ נגד סטודנטים שהשתתפו ב”יום השתיקה” שהוא יום לאומי ברחבי בתי הספר בארה”ב.

סו קר, עורכת מגזין לסבי ובעלת בלוג הגיבה בפוסט: “זו תפנית מטרידה, הם לא ביצעו פעולות הומופוביות באופן ספונטני, אלא היתה להם תוכנית מסודרת ואפילו תלבושות”.

הנהלת בית הספר פרסמה הצהרה לפיה ב-16 באפריל הובאו לידיעת הסגל האשמות בדבר הטרדה בעקבות פעילות חינוכית בנושא להט”ב וכי היא חוקרת ובודקת את ההאשמות וקוראת לכל מי שיש לו מידע לפנות אליה. לטענתה לא נמצאו עדויות להטרדה פיזית, כמו גם ל”רשימת הלינצ'” שהוזכרה בכמה דיווחים. בפרסום הודגש כי ביה”ס מחוייב לספק סביבה בטוחה ותומכת לכל תלמידיו.

אמש, בשני בבוקר, אורגנה הפגנת תמיכה בסטודנטים הגאים בבית הספר.

תמונה: facebook

מקור: Buzzfeed תמונות: Supplied

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן