סדרת הציוצים של אחד מהכותבים של קונאן אובראיין חשפה תככים מאחורי הקלעים

לא תמיד מצחיק לעבוד בקומדיה. סדרת ציוצים שפרסם אנדרס דו-בוצ’ט, אחד הכותבים בצוות של קונאן אובריין, חשפה את הצדדים הפחות קוליים בעבודה הזו, שנשמעת אחת מהמגניבות בעולם, ואת הטינה הגדולה שנוטפת בין אנשי הצוות של תוכניות בידור שונות.

אנדרס עצמו, שלא פחד ללכלך על המתחרים, התחרט כעבור זמן קצר ומחק את הציוצים, אבל מעט הזמן שהם כן היו באוויר הצליחו לגרום לטלטלה קטנה בתעשיית הבידור, ולגרום אפילו לבוס קונאן להגיב.

הציוצים עצמם, שפורסמו ב-17.4, עסקו בתוכניות האירוח שמשתמשות בהרבה סלבריטאים, פארודיות, מתיחות וכדומה. או, אם נרצה לקרוא לילד בשמו: ה-Tonight Show של ג’ימי פאלון, אותה תוכנית שקונאן אובריין עצמו היה אמור להנחות, אך לבסוף הועף ממנה  כעבור זמן קצר אחרי שג’יי לנו החליט שבא לו לעשות קאמבק. 

“הקומדיה של שנת 2015 חייבת לעבור ניעור רציני. בלי סלבריטאים, בלי פארודיות, בלי מתיחות, בלי מאשאפים או מלחמות האשטגים”, הוא כתב והוסיף: “אני קורא לחרא הזה ‘קומדיה של מלך הנשף’. נותנים לילדים הפופולריים לעצב את צורת האמנות שעזרה לאנשים כמוני להתמודד. פאק.” לא מספיק חריף? בוצ’ט הוסיף ש”שום דבר מצחיק אף פעם לא כלל הופעות אורח של סלבריטאים”, ואחרי שמספר אנשים ביקרו אותו על הדברים אמר ש”שוב פעם אני שמוק כי אני מצייץ בתור מעריץ של קומדיה ולא כמישהו שעושה את מחייתו ממנה”. 

תמונה: Shutterstock

בסופו של דבר בוצ’ט התעשת, מחק את הציוצים וכתב התנצלות. “אני יודע שיש טונות של אנשים מוכשרים שעובדים קשה על הדברים שאני נהנה לחרבן עליהם”, הוא כתב וקיווה שבזה זה יסתיים. זה לא. במהרה, קונאן אובריין עצמו הגיב: “הלוואי שאחד הכותבים שלי היה שם את הפוקוס בהפיכת התוכנית שלי למצחיקה יותר במקום לכתוב דברים מטופשים על המצב של תוכניות הלייט נייט”.

אם ננסה להמציא מצב דומה בארץ, זה כמו שתסריטאי של “מצב האומה” היה יורד על הצוות של “ארץ נהדרת” ומרעיד כך את הביצה כולה. ממש לא מצחיק.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן