איש אחד ניסה להרוג עכביש ואז חיכתה לו הפתעה

יש אנשים שאוהבים עכבישים ויש מי שמבועתים מהם עד מוות, אך דבר אחד בטוח – אי אפשר להשאר אדישים אליהם. קחו לדוגמה את דני פורד מאוסטרליה, שגילה עכביש גדול בביתו ומיהר להביא מטאטא כדי להרוג אותו וכמובן מצלמה כדי לתעד הכל. אך ברגע שהוא היכה בעכביש ציפתה לו הפתעה. הייתה זו עכבישה ש”התפוצצה” ומבתוכה יצאו המון עכבישים קטנים, או לפחות כך הוא חשב.

הסיבה הכי משכנעת לא לצלם עכבישים מקרוב

העכבישה, מסוג זאבן, פשוט נשאה את העכבישים הקטנים על גבה וכשהיא נמחצה בידי המטאטא הם החלו להתרוצץ סביב. האיש ממש נבהל מכל להעניין, והחל להכות במטאטא גם על העכבישים הקטנים ולהרוג גם אותם.

אמנם אינני חובבת עכבישים אבל אני לא הייתי ממהרת להרוג אותם, אפשר פשוט להוציא את העכביש ולשחרר אותו רחוק מהבית. אלא אם כן מדובר בעכביש ארסי כמובן. הזאבנים הם עכבישים כלל לא ארסיים, אך נשיכה שלהם כן עלולה לכאוב. הם מאוד נפוצים בעולם וגם בארץ והמשפחה שלהם כוללת אלפי מינים. הם נקראים כך בגלל הדרך בה הם תוקפים: הם רצים ונושכים את הקורבן שלהם, בדומה לזאבים.

דרך ההפריה של הזאבנים ממש הזויה, הזכר מספק לנקבה שק עם זרע והוא ניתן לשימוש עד כחודש ימים מיום הגשתו. לאחר ההפריה, העכבישה טווה שק מיוחד לביצים ומחברת אותו לגופה. כשהביצים בוקעות יוצאים מהן המוני עכבישים קטנים, אותם העכבישה נושאת על גבה משך כמה ימים עד שיגדלו. זהו המין היחיד של עכבישים שנושא את הצאצאים שלו על הגב.

דרך: mirror.co.uk

תמונת שער: .shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן