זוג קונה דובי צעצוע ב-15$ בשוק הפשפשים ומגלה בשובו לביתו את האמת המפתיעה

מי לא חולם על כסף קל, כזה שיסדר לך חיים נוחים וללא כל מאמץ? זוג אחד בבריטניה לא תיאר לעצמו כי דובי צעצוע שנרכש בשוק הפשפשים ישנה דרמטי את מצבם הפיננסי.

ליאה רוג’רס וריאן פלאנגאן מכרו צעצועים בשוק הפשפשים, כאשר בשיטוטם הם נתקלו בדובי צעצוע סגול בדוכן סמוך. פלאנגאן בן ה-22 אשר נהג לאסוף בובות כאלה, זיהה שמדובר בדובי ממהדורה מוגבלת, וחטף את המציאה במחיר מצחיק של כעשרה פאונד (15$).

מה שמייחד את הדובי הזה, הממולא בפולים ונקרא “ביני בייבי” (מלשון המילה Beans), היא העובדה שבסוף שנות ה-90′ נמכרה הבובה במהדורה מוגבלת במטרה לגייס כסף לזיכרה של הנסיכה דיאנה לאחר מותה הטרגי.

יש לכם קלטות ישנות. יכול להיות שהן יהיו שוות הרבה כסף יום אחד

כאשר הזוג הגיע לביתו הם בדקו את שווי המציאה ב-eBay ונדהמו לגלות שערכו של הצעצוע הסגול והתמים עשוי להגיע לערך של 62,000 פאונד (93,000$).

עד כה הציעו בני הזוג מחיר התחלתי של 20,000 פאונד במכירה הפומבית, בתקווה שהערך יעלה ויעלה עד אשר יוכלו לקנות בית משלהם. נכון לעכשיו לא התקבלו הצעות, שכן מחיר מטרה וערך, הם שני דברים נפרדים בעסקאות באתרים כמו eBay.

 

ואם לסבך לבני הזוג את העניינים, אתר tycollector.com אספני משחקי TY הוציאו התראת הונאה, שבה הם מזהירים את הקונים הפוטנציאליים מפני רכישת המוצר שככל הנראה לא שווה כל כך הרבה אחרי הכל.

האספנים מאמינים שחלק מה”ביני בייביז” יעלו עם הזמן את ערכם ובכללם אלה בצורת דובונים או דגמים ישנים ועם זאת, ההשקעה בהם לעיתים רחוקות משתלמת.

אנשים מביני עניין מעריכים שבמקרה הזה לא מדובר בדובי ממהדורה ראשונה וזאת על פי סממנים כגון שורה נוספת בשיר, או חותמת בתוך התגית.

החברה שייצרה את ה”ביני בייבי”, יצרו יותר משישה מיליארד יחידות מהשיגעון הסגול וחדלה לייצר בשנת 1999.

אז ייתכן שהמציאה של בני הזוג לא תהיה כזאת מציאה אחרי הכל ואולי – רק אולי, המשפט “הזבל של האחד הוא האוצר של האחר”, יסכם את סיפורם של הזוג, בדיוק מושלם.

 דרך pix11

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן